معاون هماهنگ‌کننده جهاد سازندگی و محرومیت زدایی:

فارس در اجرای کمک‌های مومنانه خط شکن است

معاون هماهنگ کننده جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای کمک‌های مومنانه، سپاه  همواره در کنار مسعضفان و محرومان  قرار دارد.
تصویر فارس در اجرای کمک‌های مومنانه خط شکن است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سردار سید ضیاءالدین حزنی روز گذشته در پنجمین رزمایش کمک‌های مومنانه ناحیه مقاومت ثارالله (ع) شیراز که در حسینه ثارالله (ع) برگزار شد افزود: مردم مومن و متدین استان فارس با حضور در جبهه حق علیه باطل، اجرای کمک‌های مومنانه و دیگر فعالیت‌های خیرخواهانه حضور جدی و موثر داشته و همواره به عنوان خط شکن عمل کرده است.

وی گفت: کار‌های بزرگ را مردان بزرگ انجام می‌دهند و در این راستا شهدای عملیات مرصاد و دیگر عملیات‌ها تبدیل به شدن شده است و باید بر این باور بود هرکس و در هر شرایطی قصد کمک به نیازمندان و محرومان را داشته باشد منع قانونی و شرعی نخواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده جهاد سازندگی سپاه خاطرنشان کرد: بیش از 90 درصد مشارکت خیران و دیگر اقشار جامعه در فعالیت‌های خیرخواهانه است و تنها 10 را دیگر نهاد‌ها تشکیل می دهند، که مایه افتخار جمهوری اسلامی است.

سردار حزنی تصریح کرد: مردم‌داری، مردم یاری و دوستی باید سرلوحه فعالیت‌ها قرار گیرد تا بتوان به اهداف انسانی، اسلامی و انقلابی دست‌یابیم.

توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان

هزار پرس غذای گرم، آزادی 3 زندانی جرائم غیر عمد، 3 جهیزیه به نوعروسان و 300 مورد نذر حیاء از دیگر اقدام این ناحیه در دهه کرامت بوده است.

سرهنگ پاسدار بهادرعلی پور خاطرنشان کرد: توزیع 20 سیمان، بازسازی 19 مسکن، 7 مورد اهدایی مسکن و 250 تن ماسه به زلزله‌زدگان سی سخت از دیگر فعالیت‌های این ناحیه است.

ارائه بیش از 18 نوع خدمت به نیازمندان

معاون اجرایی سپاه فجر استان فارس در ادامه این آئین گفت: سپاه فجر به‌ویژه مردم استان فارس در ارائه بیش از 18 نوع خدمت به نیازمندان، آزادی 900 زندانی جرائم غیر عمد و توزیع 20 هزار تب لت ارائه خدمت به نیازمندان پیشگام بوده است.

سرهنگ پاسدار قاسم علی پور بیان داشت: توزیع رایگان ماسک، خدمت به بیماران کرولایی، تأمین مایحتاج نیازمندان، نوسازی و بهسازی خانه‌های محرومان از دیگر خدمات جهادی از سوی سپاه فجر است.

انتهای پیام/

327118