زلزله 5.7 ریشتری خشت کازرون را لرزاند

زمین‌ لرزه‌ای به بزرگی 5.7 ریشتری در ساعت 19:4:19 امروز خشت کازرون را لرزاند.
تصویر زلزله 5.7 ریشتری خشت کازرون را لرزاند

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، زمین‌ لرزه‌ای به بزرگی 5.7 ریشتری در ساعت 19:4:19 امروز، خشت کازرون را لرزاند.

به نقل از روابط عمومی اورژانس فارس، پس از اطلاع از زمین لرزه بلافاصله گروه‌های ارزیاب و واکنش سریع، امداد رسانی و هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

در تکمیل این گزارش در خصوص خسارات احتمالی زلزله گفتگویی با مسئولان شهرستان داشتیم که در ادامه می خوانید:

مدیر کل بحران استان فارس: تاکنون خسارت جانی و مالی از زمین زلرزه دریافت نشده

رحیم آزادی خاطرنشان کرد: پس از وقوع زازله گروه های امداد رسانی به منطقه اعزام شدند اما خوشبختانه تاکنون خسارت جانی و مالی گزارش نشده است.

در ادامه علی مظفری فرماندار کازرون نیز در مورد خسارت احتمالی وقوع زلزله در خشت افزود: گروه امدادی روستا به روستا در حال بررسی خسارت ناشی از وقوع زلزله هستند که تاکنون خسارت ناچیز گزارش‌شده است.

وقوع پس‌لرزه

به گزارش خبرنگار پرسون از شیراز، به نقل از موسسه ژئوفیزیک زمین‌لرزه به بزرگی 5.7 ریشتر، ساعت 19 و 4 دقیقه و 19 ثانیه عصر امروز استان‌های بوشهر و فارس را لرزاند.

در این گزارش آمده است، عمق زمین‌لرزه 11 کیلومتری از سطح زمین و مرکز این زلزله‌نگاری کشور به طول و عرض جغرافیایی 51.23 و 29.67 بوده است.

در ادامه یادآور می‌شود، زمین‌لرزه در 16 کیلومتری خشت استان فارس و 21 کیلومتری وحدتیه بوشهر و نیز 22 کیلومتری کنار تخته فارس رخ‌داده است.

گفتنی است، نخستین پس‌لرزه به بزرگی 3.6 ریشتر در عمق 10 کیلومتری زمین حوالی خشت در استان فارس و نیز دومین پس‌لرزه به بزرگی 3.8 ریشتر در عمق 10 کیلومتری در حوالی بابا منیر روی‌داده است.

انتهای پیام/

325040