ضرورت تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حفظ نظام اسلامی


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حفظ نظام اسلامی به ویژه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تاثیر گذار است.
تصویر ضرورت تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حفظ نظام اسلامی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، حجت الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: بر اساس فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغاتی اسلامی تشکیل و بعد از گذشت 42 سال برنامه‌های خود را حول محور‌ رفع شبهات دینی، برگزاری مناسبت‌ های مذهبی، سیاسی و اجتماعی با رعایت موازین شرعی و قانونی تدوین و تبیین کرده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل هر انقلاب و حرکتی ابتدا در راستای زیرساخت‌های فرهنگی و نیز حفظ نظام تعریف و تدوین شده است، افزود: نقش شورای هماهنگی در دوران جنگ تحمیلی، بسیج مردمی، مقابله با تهدید‌ها و ایده‌های ارتجاعی گروهک‌‌ها بسیار تعیین کننده بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خاطر نشان کرد: شورا ی هماهنگی بر اساس قانون دارای 21 عضو متشکل از استانداری ، اداراه کل آموزش، پرورش، دانشگاه، ارتش، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، صداوسیما، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، ورزش و جوانان و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌ها است.

وی تصریح کرد: حفظ شعائر اسلامی، انعکاس نارضایتی‌های مردم از سوی دولت، مشکلات معیشتی، نگه‌داشت برنامه‌های تبلیغی از آسیب‌ها، جلوگیری از پراگندگی نماز عید فطر، همسو با تصمیمات ستاد کرونا هنگام برگزاری آئین‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر محور‌ و برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

رضایی در مورد ضرورت مقابله با فضا‌های مجازی که علیه جمهوری اسلامی سخن‌پراکنی می کنند، گفت: چارچوب و زیر بنای اسلام و تشیع بی نقص است و محدود کردن این گونه فضاها به دلیل دسترسی آسان مردم، کار ساز نیست، باید بستری فراهم شود تا از طریق این گونه فضا‌ها بتوان جواب دندانشکنی به آنان داده شود.

328466