فارس

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر شیراز معتقد است درحالی‌که کلان‌شهرهای رقیب با اتحاد و انسجام مثال‌زدنی، یپشرفت‌های محسوسی در سطح کشور داشته‌اند، شیرازی‌ها از بدو انقلاب تا کنون قربانی اختلافات درونی می‌شوند.
معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس عنوان کرد:

پیشتازی فارس در زمینه توسعه زیرساخت های گردشگری در چند سال اخیر

معاون گردشگری و امور زائرین استانداری فارس گفت : استان فارس در چند سال اخیر در زمینه توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری از جمله استان های پیشتاز بوده است .
توسط رئیس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس صورت گرفت:

بهره‌ برداری از دو واحد تولیدی صنعتی در فارس

رئیس سازمان صنعت و معد ن و تجارت فارس خبر داد : در راستای پویش تولید، تداوم امید از واحدهای تولیدی "آرای سان رونیکا"  و "بهسازان توسعه آرمان" در منطقه ویژه اقتصادی شیراز توسط رئیس جمهور طی برنامه ویدئو کنفرانس بهره برداری شد.
اعتراض مردم شیراز در پی اقدام مجله شارلی ابدو فرانسه؛

عضو جامعه روحانیت شیراز: آزادی به معنای لجام گسیختگی و بی بند و باری نیست

مردم شیراز صبح پنجشنبه ۲۰ شهریور، با تجمع در مسجد جامع شهدا، اقدام مجله شارلی ابدو فرانسه را در توهین با ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام، محمد مصطفی(ص) را محکوم کردند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در دیدار با هدایت اله رحیمی مدیر سازمان تعاون روستایی خاطر نشان کرد : به منظور تحقق از تولید به مصرف،جلوگیری از ضایعات و عرضه مستقیم؛ فروشگاه های زنجیره ای وغرف شبکه تعاون روستایی در بازارچه ها راه اندازی شود.
مدیرکل امداد فارس با بیان اینکه ۲۵ هزار دانش آموز نیازمند در استان فارس چشم انتظار کمک‌های خیران و نیکوکاران هستند، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم حضور دانش آموزان در مدارس، سعی شده است جمع آوری کمک ها به سمت و سوی فضای مجازی سوق داده شود.در همین راستا در نظر داریم با همکاری اداره کل آموزش و پرورش فارس با شعار « همدل می‌شویم برای مهربانی» در مهر از شنبه 22 شهریور ماه جاری از سیستم شاد برای اطلاع رسانی و جمع آوری کمک های مردمی بهره بگیریم.
مدیر کل امور عشایر فارس گفت:در راستای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی، ۴۸ طرح عشایری در استان فارس با اعتباری در حدود 40 میلیارد ریال تصویب و به مرحله اجرا درآمدند.
دادستان شیراز خبر داد؛

صراف کلاهبر در دام پلیس شیراز

دادستان مرکز فارس از دستگیری صرافی که 2 سال قبل در شیراز کلاهبرداری و به خارج از کشور فرار کرده بود، خبر داد.
قهرمان استان فارس ام ام آی آبان ماه در دوبی به مصاف حریف خود می‌رود

قهرمان استان فارسی ام ام ای(mma) کشور از رقابت با حریف خود در شهر دوبی در آبان ماه امسال خبر داد.

سعید فرشیدیان پنج‌شنبه ۲۰ شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان پهلوان به مدیریت یاسر شمس و عرفان ابراهیمیان در تاریخ 17مهرماه امسال برای بنده یک حریف برزیلی به نام مارسلو را در نظر گرفته بودند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر شیراز خبر داد:

پیشنهاد نامگذاری هفته پایانی شهریورماه به نام پاکبان

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با رای موافق اعضای کمیسیون، هفته پایانی شهریور ماه برای تجلیل و نامگذاری هفته پاکبان پیشنهاد شد.
مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس خبر داد:

تعطیلی نماز جمعه این هفته در ۲۰ شهر قرمز کرونایی فارس

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه فارس اعلام کرد: نماز جمعه ۲۱ شهریور به دلیل وضعیت قرمز شیوع کرونا در شیراز و ۱۹ شهر استان اقامه نخواهد شد.
مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس:

فلسفه وجودی شبکه تعاون روستایی خدمات رسانی است

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس درروز چهارشنبه 19 شهریور در دیدار با محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خاطرنشان کرد : فلسفه وجودی شبکه تعاون روستایی فارس خدمات رسانی است.
استان فارس یکی از استانهای مهم برای گردشگری کشور ایران بشمار می رود. چون که مهمترین آثار تاریخی و طبیعی و تمدن ایران در این استان قرار گرفته است. نه تنها مهمترین آثار تاریخی ایران بلکه جهان، به نام تخت جمشید در این استان و در شهرستان مرودشت قرار گرفته که خود سند معتبر تمدن ایران بحساب می آید و از مهمترین جاهای دیدنی شیراز است.
ورود مسکن به بازار بورس گرانی مسکن را به همراه دارد

ضرورت اصلاح و بازنگری در طرح های ساخت مسکن با حضور انبوه سازان

رئیس انجمن انبوه سازان فارس در ارتباط با طرح مباحثی پیرامون ورود بازار مسکن به بازار بورس گفت: گرچه ممکن است اتصال بازار مسکن به بازار بورس در هفته های آینده اجرایی شود اما پیش بینی می شود به دلیل اینکه برای این کار کارشناسی دقیق انجام نشده است مشکلاتی به وجود آورد که در نتیجه باعث گرانی مسکن شود.
سازمان آگهی های پرسون