مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس اعلام کرد:

اجرای ۲ طرح اطعام و احسان حسینی در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس  گفت: در راستای تکریم ماه محرم و صفر، هم‌زمان با سراسر کشور طرح اطعام حسینی در استان فارس اجرا می‌شود.
تصویر اجرای ۲ طرح اطعام و احسان حسینی در فارس

به گزارش پرسون از فارس، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در مورد اجرای این طرح افزود: اجرای طرح اطعام و احسان حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر جهت توزیع غذای گرم و بسته‌های معیشتی، بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای طرح اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و نیز ایجاد بیش از ۳۰۰ آشپزخانه از ظرفیت مراکز نیکوکاری، مساجد، دانشگاه‌ها، اردوگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی، تکایا و موکب‌های حسینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی استفاده می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: علاوه بر طرح اطعام حسینی، طرح احسان حسینی نیز با تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت‌رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان موردحمایت اجرا می‌شود.
مدیرکل امداد فارس گفت: طرح اطعام حسینی به‌ صورت نمادین در شب تاسوعا بانام قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل و شب عاشورا بانام سیدالشهدا برگزار می‌گردد.
بذرافشان بیان داشت: سال گذشته خیران نیک‌اندیش استان در تهیه بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ غذای گرم و بسته‌های معیشتی، بهداشتی بیش از ۷۵ میلیارد تومان مشارکت کردند که پیش‌بینی می‌شود، همکاری خوبی را در این زمینه از سوی خیران انجام شود.
مدیرکل امداد فارس ضمن قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران اضافه کرد: شماره کارت ۹۳۷۶-۹۹۷۰-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و شماره‌حساب ۰۱۰۱۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و کد دستوری #۱*۰۷۱*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های مردمی در اجرای این طرح است.

332262