امام‌جمعه شیراز:

صدای مخالفان و رقبا بدون هیچ ‌گونه غرض‌ورزی در شورای شهر شنیده شود

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌ جمعه شیراز گفت: صدای مخالفان و رقبا بدون هیچ ‌گونه غرض‌ورزی از سوی اعضای شورای اسلامی دوره ششم شنیده شود.
تصویر صدای مخالفان و رقبا بدون هیچ ‌گونه غرض‌ورزی در شورای شهر شنیده شود

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در آئین تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی اظهارداشت: نمایندگان در این دوره از انتخابات با دیدگاه مشارکتی و نمایندگی ولی ‌فقیه نیز در حوزه‌های فرهنگی با نمایندگان تعامل و همکاری دوسویه را در دستور کار قرار می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اعضای شورا، بدون هیچ‌گونه پیش‌داوری، نظرات و خواسته‌های یکدیگر را شنیده و برای برون‌‌رفت از مشکلات و تنگنا‌های موجود، بهترین‌ها را انتخاب و راهنمای عمل کاری قرار دهند.

همچنین، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس نیز در ادامه این مراسم، در سخنانی تصریح کرد: اجرایی و عملیاتی کردن گام اول که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردید، در دستور کار نمایندگان دوره شورای اسلامی شهر شیراز قرار گیرد.

عنایت‌الله رحیمی بیان داشت: شهرداران و شورای شهر در طی 4 سال گذشته خدمات قابل قبولی به زیرساخت‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارائه داده‌اند و این روند در این دوره بر پایه مردم‌سالاری استمرار یابد.

وی اضافه کرد: ساماندهی اطراف حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) از دیگر مواردی که برای شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) ضروری است.

همچنین در ادامه این مراسم، محمدرضا امیری فرماندار شیراز نیز در سخنانی اظهارداشت: برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز و ریاست‌جمهوری با توجه به شرایط کرونا، تأمین امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی را تحت تأثیر خود قرارداد.

محمدرضا امیری خاطر نشان کرد: برای برگزار شدن انتخابات از یک سال پیش، بستر‌های لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور و بدون تشنج و آرام تلاش کردیم که شاهد مشارکت 32 درصدی نیز بودیم.

به گزارش خبرنگار پرسون از شیراز، مهدی طاهری تنها گزینه شورای شهر شیراز با کسب تمامی آراء به‌ عنوان رئیس شورا، احسان اصنافی نایب‌رئیس، افسانه خواست خدایی با 13 رأی منشی اول، مهدی نصیری قره‌قانی با 13 رأی منشی دوم و علی‌‌اکبر سلطانی با 13 رأی، سخنگو انتخاب و نیز آرش فرج زاده قائم‌ مقام شهردار شیراز در دوره قبل به‌ عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد.

329493