مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اعلام کرد:

64 شهرک و نواحی صنعتی در استان فارس

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: با تلاش‌های انجام شده بیش از 64 شهرک و نواحی صنعتی در استان فارس مشغول ارائه خدمات تولیدی و اقتصادی هستند.
تصویر 64 شهرک و نواحی صنعتی در استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیرعامل شهرک صنعتی استان فارس احد فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون از شیراز، افزود: بیش از 81 دوره آموزشی در قالب 337 نفر ساعت، 17 تور صنعتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز برگزاری نمایشگاه با حضور 200 واحد صنعتی و تولیدی ازجمله فعالیت‌های سال گذشته شرکت شهرک‌های صنعتی فارس است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی مجدد 85 واحد و کلینیک صنعتی، شناسایی 20 خوشه صنعتی، تصویب راه‌اندازی شرکت شهرک‌های صنعتی در کازرون، منطقه ویژه اقتصادی فسا، لارستان و صدور مجوز 8 شهرک خصوصی در زمینی به مساحت 350 هزار هکتار از دیگر عملکرد این صنعتی است.

فتوحی بیان داشت: افزایش تولید، نرخ رشد مثبت در بخش اشتغال، تکمیل زیرساخت‌های تولیدی و اقتصادی، صدور محصولات تولیدی و صنعتی به کشور‌های منطقه و حوزه خلیج‌فارس، افزایش 200 واحد بهره‌بردار و امکان‌سنجی گیاهان دارویی و انجیر استهبان از سوی شهرک صنعتی فارس اجرا و عملیاتی شده است.

وی اضافه کرد: توجه به صنایع خرد و کوچک و پشتیبانی از صنوف از دیگر مواردی که به آن توجه ویژه شده است و این روند همچنان تا رسیدن به توسعه زیرساخت‌های تولیدی و صنعتی همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس ابراز داشت: به‌زودی شهرک‌های صنعتی حفر، کوار، سرچهان به بهره‌داری می‌رسد.

331132