فارس

تجمع دانشجویان مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز؛

«تا انتقام سخت، یکصدا خواهیم ماند»

دانشجویان شیراز صبح امروز در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس تجمعی اعتراض‌آمیز برپا کردند.
امام جمعه شیراز: این‌جانب از مسئولان امنیتی و ذی‌ربط کشور به جد خواستارم راه رخنه بر خفاشانِ شب زده و تروریست را سد کنند و انتقام خون مقدس این شهید و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای مقاومت را وجهه عمل خویش قرار دهند و آگاه باشند که هرگونه کوتاهی در این امر، خزی و سرافکندگی دنیا و خذلان و خواری آخرت را به دنبال خواهد داشت.
مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید فارس خبرداد:

آغاز برداشت سیب‌زمینی بذری از مزارع اقلید

مدیرعامل اتحادیه تعاونی تولید استان فارس گفت: در سال زراعی جار‌ی در سطح ۱۴ هکتار از اراضی چشمه‌رعنا اقلید، انواع ارقام بذری سیب‌زمینی تولید شده است.
خانواده چهار نفره ای که در منزل مسکونی خود بر اثر نشت گاز منواکسید کربن دچار مسمومیت شده بودند، با کمک به موقع آتش نشانان و پرسنل اورژانس از مرگ حتمی نجات یافتند.
رئیس کل دادگستری استان فارس از کشف ٣٠ قبضه کلت کمری جنگی با تلاش و رصد شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست مشترک با اعضای مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی، موضوع تقویت اعتبارات دانشگاه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را مورد پیگیری قرار داد.
بنابرگزارش‌های اداره کل هواشناسی استان فارس آسمان شیراز شنبه‌شب، هفتم آذرماه بارانی خواهد بود.
با دستور وزیر بهداشت و طی نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز و معاون درمان دانشگاه با رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تفاهم نامه‌ای با موضوع تجهیز بیمارستان نمازی شیراز به روزآمدترین تکنولوژی درمان سرطان تنظیم شد.
مدیرکل هواشناسی استان فارس گفت: سامانه بارشی که از اواخر روز پنج شنبه وارد استان می‌شود موجب بارش‌های رگباری در برخی از مناطق خواهد شد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس خبرداد؛

آغاز خرید توافقی انار باغداران ارسنجان

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: به منظور ساماندهی و ایجاد ارزش انجیره انار برای باغداران این منطقه خرید توافقی انار در دستور کار اتحادیه تعاون روستایی ارسنجان قرار گرفت.
«ماهو»، اولین مجموعه از داستان‌های کوتاه نوجوان توسط انجمن ادبی حیرت روانه بازار چاپ و نشر کتاب خواهد شد.
آیت‌الله دژکام گفت: به هم خوردن برنامه های تربیتی در مدارس، یعنی پرورش یافتن انسان های غیر متعهد، یعنی پرورش یافتن مدیری که در آینده می تواند اختلاس و دزدی کند و به مردم خیانت کند. یعنی پرورش یافتن مسئولی که به آرمان های انقلاب پشت پا بزند و یا نماینده ای که دنبال منافع شخصی اش برود.
سازمان آگهی های پرسون