هنرمندان ایران زمین در نجابت سرآمد هستند

جانشین وزیر ارشاد در مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت اظهار کرد که خدمتگذاری به هنرمندان پیشکسوت مایه افتخار و مباهات است.
تصویر هنرمندان ایران زمین در نجابت سرآمد هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدمحمد هاشمی، قائم‌مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت ضمن خیر مقدم به آنها و ابراز خوشحالی از حضور در جمع هنرمندان گفت: خدمتگزاری به هنرمندان پیشکسوت مایه افتخار و مباهات است. شیراز متفاوت ترین شهر ایران است و خوشحالم که اینجا افتخار میزبانی شما عزیزان را داشتیم.

‌وی ضمن تشکر از مدیران و کارکنان موسسه هنرمندان پیشکسوت در سال‌های گذشته تاکنون، اظهار داشت: شما هنرمندان را بسیار دوست داریم؛ چراکه فرهنگ و خاطراتمان را از شما داریم. ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خادمان شما هستیم که جوانی و هنرتان را برای ایران اسلامی گذاشتید.

هاشمی افزود: هنرمندان ایران زمین در نجابت سرآمد هستند و نمونه‌های این شرافت و نجابت را در بزنگاه‌هایی چون هشت سال دفاع مقدس و حتی امروز در جریاناتی مانند جنایات غزه و حوادث اخیر دیده‌ایم.

شانزدهمین همایش سراسری هنرمندان پیشکسوت، شب گذشته در سالن همایش‌های هتل همای شیراز برگزار شد.

مراسم پایانی این همایش با حضور سیدمحمد هاشمی، جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری وزیر و رئیس هیات امنای موسسه، سیدعباس عظیمی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره موسسه، مهدی افضلی، عضو هیات مدیره موسسه و مدیرعامل موسسه کمک‌ به توسعه فرهنگ و هنر، سیدمجید پوراحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، حمیدرضا قانعی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، سعید توکل، معاون بانک رسالت و عضو هیات امنای صندوق اعتباری هنر، همراه بود.

منبع: تسنیم

545540