امام جمعه شیراز:

نیروی انتظامی ضامن امنیت‌ شهروندان است/تأمین مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی در دست اجراست

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آسایش آحاد جامعه نقش‌ اساسی و تعیین‌ کننده‌ای دارد.
تصویر نیروی انتظامی ضامن امنیت‌ شهروندان است/تأمین مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی در دست اجراست

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس‌، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز‌ گفت: نیروی انتظامی در بر قراری امنیت و آسایش جامعه نقش اساسی و تعیین‌ کننده‌ای دارد.

آیت الله لطف‌الله دژکام صبح امروز به مناسبت هفته نیروی انتطامی، در آیین صبحگاه مشترک اظهار داشت: شهدای نیروی انتظامی با تقدیم جان خود توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی و موجب استمرار انقلاب اسلامی شده است.

وی خاطر نشان کرد: چشمان پر قدرت و بصیر نیروی‌ انتظامی‌ هر روز قوی‌تر و دشمنان را ذلیل‌تر و سربلندی را برای ایران اسلامی به‌ ارمغان آورده است.

استاندار فارس‌ در ادامه این آیین گفت: بهره‌برداری 800 پروژه عمرانی و نیز بر قراری امینت قطعه 6 آزاد راه شیراز، اصفهان که در سفر رییس‌ جمهور به استان فارس به بهره‌برداری می رسد از جمله خدمات نیروی انتظامی فارس است.

وی بیان داشت: حفظ اموال عمومی، مبارزه با سارقان به ویژه هنگام مسافرت شهروندان در تابستان و ایام تعطیلات نوروز از دیگر فعالیت‌های نیروهای جان برکف انتظامی است.

استاندار فارس تصریح کرد: کاهش تصادف در مسیرهای برون و درون شهری، مبارزه با قاچاق،‌ برقراری امنیت اخلاقی، جمع‌آوری معتادان متجاهر، کشف مشروبات الکلی، مبارزه با اغتشاشات از دیگر خدمات نیروی‌ انتظامی فارس‌ است.

رییس شورای‌ تأمین استان فارس‌ اضافه کرد: تأمین مسکن برای کارکنان نیروی انتظامی از‌ جمله برنامه‌های در دست‌ اجرا است.

فرمانده انتظامی استان فارس در ابتدای آیین صبحگاه مشترک اظهار داشت: انسان‌ها در زمان سختی‌ و وقوع مشکلات شناخته می شوند و در این راستا نیروی انتظامی‌ در هر شرایطی حافظ‌ جان، مال‌ و آسایش آحاد جامعه است.

سردار رهام‌ بخش حبیبی خاطر‌ نشان کرد: دلسوزان مردم در وقایع طبیعی‌ و غیر‌ طبیعی، مقابله با‌ نا‌امنی‌ در برابر اراذل‌ و اوباش‌، کاهش‌ کالای قاچاق از‌ جمله خدمات نیروی انتظامی استان فارس‌ است.

فرمانده انتظامی فارس تاکید کرد: زنجیره حلقه امنیت در استان فارس نیروی انتظامی با همکاری استانداری، سپاه، بسیج و دیگر نیروهای قضایی و انتظامی است.

532638