فارس

به همت مدرسه ادبی حیرت در استان فارس برگزار می‌شود؛

جواهرات اصل، پاداش خلاقیت!

فراخوان نخستین دورۀ مسابقه طراحی "جواهرات ایرانی" در شیراز اعلام شد.
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین منطقه زاهدشهر استان فارس را لرزاند.
فرمانده انتظامی شهرستان "مهر" در استان فارس از دستگیری فرد مامورنمایی که چند اقلام لوازم خانگی به مبلغ 600 میلیون ریال از یک شهروند اخاذی کرده بود خبر داد.
رییس جمعیت هلال احمر لامرد گفت: گرفتار شدن سه خودرو در سیل گردنه نورآباد به پارسیان موجب جان باختن ٥ لامردى شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس از آماده باش تیم‌های امداد هلال احمر این استان خبر داد و گفت: از شامگاه گذشته تاکنون ۷۷ امدادگر و نجاتگر به هموطنان محصور در سیل و آب‌گرفتگی خدمت‌رسانی کرده‌اند.
از ساعات اولیه صبح امروز برخی از معابر و میدان‌های اصلی شهر در پی بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شد.
سرپرست مرکز جهاد کشاورزی حومه شهرستان ارسنجان گفت: کشت مستقیم، از جمله شیوه‌های نوین کشت محصولات کشاورزی است که هزینه‌ها را کم و درآمد را بیشتر می‌کند.طرح کشت مستقیم جو با هدف افزایش بقایای گیاهی به خاک وافزایش تولید، در سطح مزارع این این شهرستان اجرا شد.
مدیرکل اداره ارتباطات استان در گفت وگو با پرسون مطرح کرد؛

فارس، پیشگام هوشمندسازی مدارس روستایی است/ برخورداری 3951 مدرسه از اینترنت پرسرعت

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری استان فارس گفت: دسترسی 3951 مدرسه به اینترنت پرسرعت را در نقاط شهری و روستایی استان فراهم کرده‌ایم. از این تعداد مدارس، 2894 مورد در مناطق روستایی و 1057 مدرسه در شهرها هستند.
اداره کل هواشناسی استان فارس در آخرین اطلاعیه پیرامون وضعیت جوی این استان، نسبت به وقوع بارندگی‌های منجر به جاری شدن سیلاب در نقاطی از فارس هشدار داده است.
یادداشت/ اهدای خون و فرآورده های خونی در این روزها که همه‌گیری کرونا جوامع را تهدید می کند با وجود شرایط خاص یکی از نشانه های انسان دوستی است که خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز سازمان انتقال خون این اطمینان خاطر را بوجود آورده که اهدای خون موجب آلودگی به ویروس کووید ۱۹ نخواهد شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

جمع قربانیان کرونا در فارس به ۲۶۱۷ نفر رسید

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید۱۹ تاکنون در استان فارس، ۲۶۱۷ نفر به دلیل ابتلا به این بیماری، فوت کرده‌اند.