فارس

گزارش اختصاصی پرسون به بهانه روز جهانی معلولان؛

«معلولیت، محدودیت نیست» شعار است!

داوود می‌گوید «معلولیت زمانی محدودیت نیست که من بتوانم دوربینم را در دست بگیرم و همانند انسان‌های دیگر امکاناتی برای بهره بردن از وقتم داشته باشم.»
رئیس پلیس فارس خبر داد:

کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در فارس

رئیس پلیس استان فارس گفت: ماموران امنیت اقتصادی در بازرسی از یک تانکر، بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس، گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه‌مندان نقد شعر و مباحث نقد ادبی دعوت کرد در سلسله جلسات مجازی نقد شعر حضور یابند.
یادداشت/«مجتبی درودی»، مدرس دانشگاه، پژوهشگر زبان‌های باستانی و ایران‌شناس در یادداشتی که اختصاصا در اختیار تارنمای پرسون قرار داده است، از رازهای انقراض شیرهای ایرانی نوشته است.
با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی واحد مستندنگاری و پایش مجموعه میراث جهانی تخت جمشید، تهیه نقشه تفصیلی و توصیفی کاداستر اراضی زراعی حریم یک تخت جمشید آغاز شده و هم‌اکنون در حال انجام است.
رئیس ستاد مدیریت کرونای شهرستان شیراز گفت: طی بازرسی‌های انجام شده طی ۶ روز از ۸۵ هزار واحد صنفی، ۱۹۰ واحد صنفی متخلف پلمب و به ۵ هزار واحد متخلف نیز تذکرات کتبی یا شفاهی داده شده است.
تجمع دانشجویان مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز؛

«تا انتقام سخت، یکصدا خواهیم ماند»

دانشجویان شیراز صبح امروز در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس تجمعی اعتراض‌آمیز برپا کردند.