فارس

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز اعلام کرد: حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در سیزدهمین کنگره جهانی انجمن کلانشهرهای مهم جهان (متروپلیس) با رای اعضای حاضر در این نشست به عنوان عضو هیات مدیره این انجمن انتخاب شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون گفت: شخصی که اقدام به خارج‌سازی و سرقت پیازهای گل نرگس در اراضی ملی نرگس زار بلبلک بخش جره و بالاده کازرون می کرد، توسط ماموران حفاظتی منابع طبیعی شناسایی و دستگیر شد.
۵۵ میلیون مترمکعب آب از مبدا سد درودزن که به طور مشترک حق آبه تالاب بختگان و کمیجان بود امروز و پس از هشت روز طی مسیر به تالاب کمجان رسید.
گزارش اختصاصی پرسون به بهانه روز جهانی معلولان؛

«معلولیت، محدودیت نیست» شعار است!

داوود می‌گوید «معلولیت زمانی محدودیت نیست که من بتوانم دوربینم را در دست بگیرم و همانند انسان‌های دیگر امکاناتی برای بهره بردن از وقتم داشته باشم.»
رئیس پلیس فارس خبر داد:

کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در فارس

رئیس پلیس استان فارس گفت: ماموران امنیت اقتصادی در بازرسی از یک تانکر، بالغ بر ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
مسؤول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری فارس، گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس از علاقه‌مندان نقد شعر و مباحث نقد ادبی دعوت کرد در سلسله جلسات مجازی نقد شعر حضور یابند.
یادداشت/«مجتبی درودی»، مدرس دانشگاه، پژوهشگر زبان‌های باستانی و ایران‌شناس در یادداشتی که اختصاصا در اختیار تارنمای پرسون قرار داده است، از رازهای انقراض شیرهای ایرانی نوشته است.