فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

کار اصلی بنیاد شهید، فرهنگ‌سازی است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: وظایف بنیاد شهید را نباید تنها به حمایت از خانواده‌های شهدا فرو کاست؛ چرا که کار اصلی این بنیاد در کنار این حمایت، فضاسازی فرهنگی و ترویج روحیه جهاد و شهادت در سطح جامعه است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ نفر از مبتلایان به کرونا در استان فارس جان باختند و آمار کل جان باختگان از زمان شیوع تاکنون به ۲ هزار و ۷۵۰ نفر رسید.
استاندار فارس گفت: تصفیه‌خانه در فضایی به مساحت 16 هکتار و با سرمایه گذاری 115 میلیارد تومانی هم اکنون دارای پیشرفت فیزیکی 95 درصدی است که با راه اندازی، جمعیت 75 هزار نفری را تحت پوشش قرار خواهد داد.
طبق اعلام معاونت فرهنگی و امور اجتماعی دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، مهلت ثبت‌نام در نخستین مهرواره قرآنی «طاها» ویژه طلاب و روحانیان و خانواده‌های اهل سنت تمدید شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری فارس در گفت‌وگو با پرسون؛

استارت‌اپ‌ها و کسب‌وکارهای دیجیتال مورد حمایت حداکثری هستند

مدیرکل اداره ارتباطات و فناوری فارس اظهار داشت: ایده‌ای که به همت وزارت ارتباطات اجرایی شد، طرح «نوآفرین» بود. فارس جزو نخستین استان‌های برتری بود که صاحبان شرکت‌ها و کسب‌وکارهای دیجیتال در این طرح ثبت‌نام کردند. هدف اصلی طرح نوآفرین، حمایت‌های دولتی از کسب‌وکارهای دیجیتال است.
مدیرکل استاندارد استان فارس گفت: طی یک بازدید سرزده کارشناسان این اداره بالغ بر ۱۶ هزار کیلوگرم (تُن) رب گوجه فاسد و غیرقابل استفاده را در یک کارخانه کشف و توقیف کردند.
به همت مدرسه ادبی حیرت در استان فارس برگزار می‌شود؛

جواهرات اصل، پاداش خلاقیت!

فراخوان نخستین دورۀ مسابقه طراحی "جواهرات ایرانی" در شیراز اعلام شد.
زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین منطقه زاهدشهر استان فارس را لرزاند.