شهردار منطقه 7 شیراز خبر داد؛

افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر

شهردار منطقه 7 شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر از سوی شهرداری منطقه 7 بیش از 29 پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.
تصویر افتتاح و کلنگ زنی 29 پروژه عمرانی در دهه مبارک فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ شهردار منطقه 7 شیراز از تعداد ۹ پروژه عمرانی به ارزش ۱۰۲ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۱۱ پروژه به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر خبر داد.

محمد جعفری پیش از ظهر امروز در ادامه سلسله نشست‌های روایت امید با موضوع تشریح پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی دهه مبارک فجر در منطقه 7 شهرداری شیراز اظهار داشت: زیر سازی معابر در سهل آباد و احمدآباد منطقه صغاد، زیر سازی، آسفالت به طول هزارو ۱۰۰ متر مربع، ایجاد فضای مناسب برای احداث انبار چند منظوره مدیریت بحران به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، بهسازی و زیر‌سازی معابر، روکش آسفالت و دیگر زیرساخت‌های شهری و عمرانی در این منطقه شهرداری شیراز به بهره‌برداری می رسید.

وی خاطر نشان کرد: در منطقه ۷ شهرداری شیراز در دهه فجر ۶۵ هزار متر مربع پروژه افتتاح که در سال آینده نیز همین تعداد عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

شهردار منطقه ۷ شیراز با اشاره به اینکه منطقه ۷ شهرداری در زمینی به مساحت ۱۷ هزار هکتار آماده سرمایه‌گذاری است، افزود: منطقه ۷ در میان ۱۱ مناطق شهرداری شیراز تاکنون ۳۵ پروژه‌ سرمایه‌گذاری تعریف شده که از این تعداد ۵ پروژه شاخص و در سال ۱۴۰۲ زمین‌های ورزشی، منازل مسکونی، پارک شهروند، فرهنگ‌سرا، ایجاد هایپر مارکت، مجتمع‌های بین راهی دارای قابلیت‌های مذهبی، تجاری، تفریجی و از جمله سبدهای سرمایه‌گذاری در منطقه ۷ است.

جعفری بیان داشت: زیر سازی و بهسازی به طول ۲ کیلومتر در محور اتحاد، محور فرهنگی و گردشگری دارای مسیرهای دوچرخه سواری، موتور سواری و پیاده‌روی، پل‌هوایی، انتقال فاضلاب به تصفیه خانه لوکال و نیز پرداخت هزینه مناسب برای عقب نشینی مغازه داران از دیگر برنامه‌های این منطقه است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار پرسون مبنی بر اینکه باغ شهر در منطقه ۷ قابل احداث است یا خیر، افزود: به دلیل کمبود آب و شوره زار بودن از احداث باغ شهر جلوگیری به عمل می آید.

586418