فارس

فجر به دنبال سومین پیروزی؛

قشقایی در اندیشه فرار از ناکامی

در حساس‌ترین دیدار هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال تیم فجر میزبان پارس جنوبی جم است.
فارس در شبانه‌روز اخیر؛

۱۱ مبتلا به کرونا جان باختند

معاون علوم پزشکی شیراز گفت:۱۱ نفر در روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا در فارس جان باختند و امار کلی از زمان شیوع تاکنون به ۲هزار و ۸۶۹ نفر رسیده است.
مدیرکل هواشناسی فارس:

آسمانی فارس فرداشب بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی فارس: سامانه جدید بارشی از شامگاه فردا، پنج‌شنبه ۲۷ آذر وارد استان می‌شود و تا یک روز پس از آن در استان فعال است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به زحمات کادر درمان در زمینه مقابله با ویروس کرونا پیشنهاد داد که یلدای امسال را مجازی جشن بگیریم.
به همت مأموران انتظامی استان فارس؛

کشف دستگاه پزشکی قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی استان از کشف یک دستگاه پزشکی قاچاق به ارزش 32 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان "فیروزآباد" خبر داد.
مسؤول قرارگاه تبلیغی ـ جهادی عمار حوزه علمیه منصوریه از اهدای وسایل اولیه منزل و یک سرویس جهیزیه به ارزش یک میلیارد ریال به یک خانواده نیازمند در خرامه و یک عروس و داماد در محله سرداران شیراز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.
توسط رئیس اتاق بازرگانی فارس مطرح شد؛

درخواست ویژه از دادستان کل کشور برای حمایت از بخش خصوصی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس به عنوان نماینده فعالان بخش خصوصی نامه ای به دادستان کل کشور نوشت و انتظارات بخش خصوصی در خصوص نامه شماره ۹۹/۳۵۶ ص / ۱۰۰ مورخ ۹۹/۰۸/۰۶ مدیر عامل بانک پاسارگاد خطاب به رئیس شورایعالی کارشناسان رسمی دادگستری که منتج به انتشار بخشنامه شماره ۲۹۹۴/ش مورخ ۹۹/۰۹/۱۹ در سطح کشور شده، را در قالب پنج عنوان تقاضا کرد.
کارگردان شیرازی در گفت‌وگو با پرسون مطرح کرد؛

دوگانه «تهرانی-شهرستانی»، نشانه نبود شناخت به پیچیدگی انسان معاصر

هنوز بسیاری از پایتخت‌نشینان با تحقیر دیگر قومیت‌ها را با لفظ «شهرستانی» خطاب می‌کنند و این از ضعف فرهنگی می‌آید. یکی از رسالت‌های هنر نشان دادن غنا و ارزش خرده‌فرهنگ‌هاست.