جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) خبر داد:

حق بر ملا نمی شود مگر با مجاهدت

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران قرارگاه امنیتی‌ امام علی(ع) گفت: در راستای‌ رسیدن به اهداف و‌آرمان های اسلامی هیچ حقی‌ بر ملا نمی شود مگر با مجاهدت و‌ شهادت.
تصویر حق بر ملا نمی شود مگر با مجاهدت

به گزارش سایت خبری پرسون،از فارس؛ جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی(ع) گفت: انتقام حاج قاسم به این راحتی امکان‌پذیرنیست و برنامه‌های مختلفی در این راه وجود دارد چرا که حق با مجاهدت بر ملا می شود.

سردار غلامحسین غبب پرور پنجشنبه گذشته همزمان با چهارمین سلاگرد شهادت سردار د‌ل‌ها حاج قاسم سلیمانی که در واقعه تلخ و جانسوز حادثه تروریستی کرمان که تعدادی از هوطنانمان بر اثر این حادثه تروریستی به خاک و خون کشیده کشیده شدند در مراسمی که در صحن حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حق برملا نمی‌شود مگر با مجاهدت، و این سنت الهی است، و هیچ پیغمبری موفق نشد مگر اینکه ملبس‌ به پوشاندن مجاهدت گردیدند و شهیدان نیز با روی سرخ و گشاده پروردگار خود را ملاقات کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی 4 سال پیش در 13 دی‌ماه با یک‌ عمر، خالصانه و بی ادعا و بی هیاهو وی را به چنین الگوی بی بدیلی تبدیل کرد، افزود: سردار دل‌ها همیشه پناه و تکیه‌گاه بود و با شهادت احمد کاظمی، بی‌تابی حاج قاسم هم برای به شهادت رسیدن آغاز شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه امنیتی امام علی (ع) گفت: حاج قاسم به این باور رسیده بود که اوج تقرب او باید با شهادت توأم شود و در نهایت به دست شقی‌ترین و جنایتکارترین افراد زمان به شهادت رسید.

سردار غیب‌پرور در مورد با خبر شدن شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سحرگاه خبر شهادت حاج قاسم را شنیده و دفتر سردار سلامی در این نیمه شب و جمعی از فرماندهان مختلف سپاه هر کسی می‌خواست به دیگری دلداری دهد، اما امکان‌پذیر نبود، و نمی‌توانستیم به این باور برسیم که حاج قاسم شهید شده است.

وی در مورد خصلت‌های دلاورانه سردار دل‌ها گفت: تواضع ابراز ارادت به آحاد جامعه، معرفی بسیج به جهان اسلام به ویژه غرب آسیا، حزب الله در لبنان، حشدالشعبی در عراق و تشکیل هسته‌های مقاومت در سراسر جهان اسلامی و نیز بیداری مسلمانان جهان و سرباز مقام معظم رهبری از خصوصیت‌های بارز شهید سلیمانی است.

گفتنی است، در این مراسم مردم متدین و مقامات و مدیران محلی، استانی حضوری چشمگیر داشتند و با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خواهان آزادی غزه و نیز خواستار انتقام خون به ناحق ریخته مردم سلحشور و ولایتمدار که در حادثه جانگداز کرمان به شهادت رسیدند، شدند.

574917