شهردار منطقه 9 شیراز خبر داد:

افتتاح 22 پروژه عمرانی شهری در شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر

شهردار متطقه 9‌ شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 22 پروژه عمرانی در منطقه 9 شیراز به ویژه در مناطق محروم به بهره‌برداری می رسد.
تصویر افتتاح 22 پروژه عمرانی شهری در شیراز به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ شهردار منطقه ۹ شیراز گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۲۲ پروژه با اعتباری افزون بر 1.810 میلیارد تومان در منطقه ۹ شهرداری شیراز به بهره برداری می رسد.

عبدالصالح رستم زاده امروز در ادامه نشست روایت امید در راستای بهره برداری از پروژه‌های عمرانی در دهه مبارک فجر در منطقه ۹ اظهار داشت: پیاده رو سازی، بوستان رضوی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، بوستان مادر و کودک، پارک شهر سامان به ارزش ۳۳ میلیارد تومان و چمن مصنوعی به ارزش ۳۳ میلیارد و ۴ میلیون تومان از جمله برنامه‌های در دست احداث در دهه مبارک فجر است.

این مسئول تصریح کرد: سالن‌های ورزشی و نیز پروژه‌های ریز به وسعت ۶۰ هزار متر مربع در قالب ۳۱ طرح به ارزش ۴۶ میلیارد تومان، بوستان احمد آباد، بلوار شرقی، مسیر دوچرخه سواری به طول ۲.۵ کیلومتر، آسفالت سازی، معابر عمومی، لوله‌گذاری فاضلاب و دیگر زیرساخت‌های عمرانی و شهری به بهره‌برداری می رسد.

رستم زاده تصریح کرد: مرمت، بازسازی، بهسازی و پروژه های شهری و عمرانی در بافت قدیم این منطقه شامل محله احمدآباد، رضوان و سامان در سال آینده از جمله دیگر برنامه‌های در دست اجرا در این منطقه است.

587127