تشکیل صلح یار مدیریت جهاد کشاورزی جهرم

مدیر جهاد کشاورزی جهرم: با حکم ریاست محترم دادگستری شهرستان جهرم هیأت صلح با عنوان صلح یار مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.
تصویر تشکیل صلح یار مدیریت جهاد کشاورزی جهرم

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن زمانی گفت: با عنایت به مقررات مواد ۲۶ و ۲۷ دستورالعمل نحوه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه مصوب سال ۱۳۹۸ ریاست محترم قوه قضائیه و ماده ۸ اساسنامه ستاد ملی صبر و قسمت ۹ بند ج آئین نامه اصلاحی نحوه ارجاع و رسیدگی به پرونده هیأت‌های صلح، با حکم ریاست محترم دادگستری شهرستان جهرم هیأت صلح با عنوان صلح یار مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم با اشاره به اهداف تشکیل این هیأت افزود: تلاش مستمر برای ایجاد صلح و سازش بین مردم و ترویج فرهنگ مدارا، عفو و گذشت از وظایف این هیأت است.

وی بیان کرد: پرونده‌های اختلافی در بخش کشاورزی با دستور ریاست دادگستری یا شورای حل اختلاف که قابل رسیدگی در این هیأت است ابتدا به اعضا ۷ نفره صلح یار ارجاع و در صورتی که به نتیجه رسید پرونده مختومه در غیر این صورت پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.

زمانی ادامه داد: بررسی پرونده‌های هیأت صلح جهاد کشاورزی در روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر صورت می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم همچنین خواستار حفظ آرامش و پایداری بخش کشاورزی و تلاش در راستای افزایش تولید و امنیت غذایی از همه تولید کنندگان و بهره برداران شد.

منبع: مهر

575278