شهرداز منطقه 5 شیراز‌ خبر داد:

انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر

شهردار منطقه 5 شیراز‌ گفت: برای‌ مقابله با آلودگی هوا، مشاغل‌ مزاحم در‌ منطقه 5 شهرداری شیراز به‌ خارج از شهر‌ منتقل‌ می شوند.
تصویر انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس؛ شهردار منطقه ۵ شیراز گفت: در راستای مقابله با آلودگی زیست محیطی ۲ سایت ۲۸ و ۱۰ هکتاری ضایعات آهن و سنگ فروشی و مشاغل آزاد به خارج از شهر منتقل می شود.

رضا مسعودی ظهر امروز در سلسله نشست‌های روایت امید در راستای اجرای طرح‌های شهری و عمرانی‌ در دهه مبارک فجر از بهره‌برداری بیش از ۱۲۰ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۱۶ پروژه دیگر خبر داد.

وی تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌های دهه مبارک فجر در سال جاری ۱۶۰ پروژه با اعتباری افزون بر ۵۴ میلیارد تومان شامل احداث زیر ساخت‌های شهری، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و نیز احداث سرای محله، بلوار، انبار مدیریت بحران، بلوار صنعت، ۱۵ کیلومتر پارک در راستای نهضت ایجاد فضای سبز از دیگر پروژه‌های در درست اجرا است.

وی تصریح کرد: تکمیل رینگ پیست دوچرخه سواری در محور منطقه ارتش و پارک آزادی، احداث ۳ سالن توپی، و سالن توپی ۲ هزار نفره و نیز ۳ سالن روباز بیس بال، بستکتبال و فوتبال در پارک آزادی از دیگر عملکرد منطقه ۵ شهرداری شیراز است.

افسانه خواست خدایی عضو شورای شهر شیراز در ا دامه این نشست افزود: برگزاری برنامه‌های متعدد فرهنگی از سوی گروه‌های جهادی فرهنگی با همکاری مردمی و روسازی آب و فاضلاب از جمله فعالیت‌های این منطقه 5 شهرداری شیراز در‌ دهه فجر است.

586242