زنجان

منصور مرادلو توسط  اعضای شورای اسلامی شهر زنجان به‌ عنوان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان انتخاب کردند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان:

کتیبه ۴۰۰ ساله در گلابر ایجرود توسط سیل کشف شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از کشف کتیبه‌ ۴۰۰ ساله در روستای گلابر شهرستان ایجرود توسط سیل خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه بیش از 50 درصد پرونده‌های قابل سازش به رضایت منجر شده گفت: شوراهای حل اختلاف استان رتبه اول را در صلح و سازش، سال 99 کسب کرده است
کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان، به افزایش دمای هوا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: دمای هوای این استان از روز جمعه روند افزایش داشته و تا پایان هفته گرم خواهد بود.
رتبه اول کنکور هنر با بیان اینکه برای رسیدن به هدف تعیین شده ام، که همان کسب رتبه برتر در رشته هنر بود، هرگز ناامید نشدم گفت: از طرفی همراهی، حمایت خانواده و راهنمایی معلمان و مدیر مدرسه از دیگر عوامل این مهم بود.
جمعیت رو به افزایش بشر جهت رفع نیازهای موادغذایی خود، تولید روز افزون موادغذایی را می‌طلبد. در این میان پرورش گوشت به ویژه گوشت مرغ به علت دارا بودن پروتئین مورد نیاز انسان، قابلیت هضم و عدم وجود کلسترول روز به روز اهمیت بیشتری می‌یابد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

هنرمند زنجانی در جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی خوش درخشید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با بیان اینکه هنرمند زنجانی در جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی خوش درخشید گفت: در رشته ملیله ­کاری استاد ابوالفضل ثبوتی به‌عنوان یکی از پنج استاد پیشکسوت برتر کشور در جشنواره بین‌المللی صنایع‌دستی ایران معرفی شد.