بازرس کل استان زنجان:

راه بر ریخت و پاش 200 میلیارد تومان از بیت‌المال بسته شد

بازرس کل استان زنجان از پیشگیری از حیف و میل شدن 200 میلیارد تومان از بیت‌المال در استان زنجان خبر داد.
تصویر راه بر ریخت و پاش 200 میلیارد تومان از بیت‌المال بسته شد

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ابوالفضل خمسه امروز به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر موج رسا با خبرنگاران این مجموعه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید و تبریک روز خبرنگار به بخشی از اقدامات بازرسی کل استان اشاره و اظهار کرد: سال گذشته برنامه‌هایی که برای سازمان بازرسی استان زنجان ابلاغ شده امسال نیز در دستور کار قرار گرفته و استمرار دارد.

بازرس کل استان زنجان با اشاره به اینکه در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های سازمان با تاخیر شروع شد افزود: تصمیم بر کاهش تعداد برنامه‌ها ابلاغی بود اما با اقدامات مجاهدانه‌ای که کارکنان داشتند علاوه براینکه برنامه‌های ابلاغی انجام شد حدود 4 تا 5 برنامه‌ نیز علاوه بر ظرفیت استان اجرا شد.

وی با تاکید براینکه با مجموع اقداماتی که انجام شد آورده خوبی برای استان داشتیم ادامه داد: نزدیک به 11 میلیارد تومان از قرارداد‌هایی که در آینده می‌توانست خسارت‌هایی را برای استان متحمل شود، جلوگیری شد.

خمسه با تاکید براینکه همچنین با اقدامات انجام شده از حیف و میل شدن 200 میلیارد تومان از بیت‌المال در استان پیشگیری شد بیان کرد: در مجموع با وجود کرونا اقدامات بسیار شایسته‌ای سال گذشته در استان انجام شد.

330078