مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان خبر داد:

اشتغال‌زایی 410 نفری تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان از ایجاد اشتغال برای ۴۱۰ نفر در این استان در سال گذشته با پرداخت تسهیلات از سوی این صندوق خبر داد.
تصویر اشتغال‌زایی 410 نفری تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، علی عبداللهی افزود: بدون شک دستیابی به پیشرفت جز با حق جویی و صدق در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی ایجاد نمی شود و در این راستا خبرنگاران نقش اساسی را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید در زمینه پرداخت تسهیلات برای کارگاه های خرد و اشتغالزایی خرد از طریق وام های قرض الحسنه فعالیت دارد، اظهار داشت: یک بخش از تسهیلات نیز از طریق سپرده گذاری و آن هم نیز به صورت قرض الحسنه به متقاضیان پرداخت می شود.

عبداللهی گفت: سال گذشته در حوزه اشتغال های ایجادی، با پرداخت ۲۱۰ فقره تسهیلات به میزان ۳۲۶ میلیارد ریال در استان زنجان، در مجموع ۴۱۰ نفر صاحب شغل شدند.

وی افزود: ۲۳ درصد این تسهیلات در بخش خدمات، ۴۶ درصد در بخش صنعت و ۳۱ درصد در بخش کشاورزی بود.

مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: این صندوق مراقبتهای قبل و بعد از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را دارد و از این رو آمار اشتغالهای ایجاد شده، مستند و متقن است.

وی اظهار داشت: بخش دیگر پرداخت تسهیلات نیز مربوط به اشتغال های تثبیتی است که از طریق تامین سرمایه در گردش و تجهیز منابع واحدها صورت می گیرد که در این حوزه ۲۳۴ میلیارد ریال در قالب ۵۴۱ فقره تسهیلات پرداخت شده است.

عبداللهی افزود: در مجموع در سال گذشته ۲ هزار و ۲۸۰ مورد تسهیلات به متقاضیان در استان پرداخت شد.

مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: در خصوص عملکرد سال جاری نیز، تاکنون ۱۰۰ برنامه ها در حوزه پرداخت تسهیلات محقق شده است.

منبع: ایرنا

330408