زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف احتکار میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مقادیر زیادی کالای اساسی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف شد.
در راستای پیشگیری از ابتلا حیوانات به کرونا؛

از تماس مستقیم افراد کرونایی با حیوانات پرهیز شود

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: افراد مشکوک و مبتلا به کرونا باید تماس مستقیم خود را برای پیشگیری از ابتلا به کرونا حیوانات به حداقل رسانده و نکات بهاشتی را رعایت کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف قاچاق میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۲ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

بخشش دو برابری جریمه و امکان تقسیط موتورهای توقیفی

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: از امروز (۱۸ آبان ‌ماه) به مدت دو ماه طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌ها از پارکینگ آغاز شده و بخشش دو برابری جریمه‌ها و امکان تقسیط موتورهای توقیفی وجود دارد.
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از بخش دام، کم‌کاری چندین ساله را جبران می‌کند

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری در بخش دام در شهرستان خدابنده نیازمند همکاری و حمایت جدی مسئولان ذی‌ربط استانی است که با انجام این طرح، کم‌کاری‌های موجود در سال‌های گذشته جبران خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان:

نظارت‌های جدی بر محدودیت‌های کرونایی در خرمدره انجام می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان گفت: طبق اعلام ستاد ملی کرونا محدودیت‌های کرونایی درشهرستان خرمدره شامل مشاغل رده ۲، سه و چهار از اواسط هفته گذشته اعمال شده که بر نحوه اجرای این مهم نظارت‌های لازم انجام و با متخلفان نیز از سوی مراجع ذی ربط برخورد خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

مدارس زنجان یک هفته دیگر تعطیل شد

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: همه کلاس‌های مدارس استان طی روزهای پنجم تا ۱۱ آبان، غیر حضوری و به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

طی ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛

ثبت ۳۱۲ مورد مثبت سرپایی و ۶ فوتی در زنجان

طبق آمار، در استان زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۱ مورد مثبت بستری و ۳۱۲ مورد مثبت سرپایی از لحاظ آزمایشگاهی و فوت ۶ بیمار کرونایی ثبت شد.
مسوول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان:

پیامبر اسلام الگوی تمام نمای انسانیت است

مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: پیامبر اسلام الگوی تمام‌نمای انسانیت در تمامی عرصه های زندگی است و عمل به سیره و روش آن بزرگوار رمز پیروزی مسلمانان است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

هشت پروژه بزرگ جهش تولید در زنجان به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: امسال با بهره برداری از هشت پروژه جهش تولید حجم سرمایه گذاری به بهره‌برداری رسیده استان به بیش از ۶ هزار میلیارد تومان می‌رسد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: با توجه به تقاضای بالا، واکسن آنفلوانزای توزیع شده در استان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه برای گروه‌های هدف تزریق خواهد شد.

سازمان آگهی های پرسون