مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

خبررسانی رگ حیاتی جامعه است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: خبررسانی را یکی از رگ‌های مهم و حیاتی جامعه است.
تصویر خبررسانی رگ حیاتی جامعه است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار باائمه جمعه قیدار، سجاس، گرماب، نوربهار و زرین رود و فرمانده سپاه خدابنده، خبررسانی را یکی از رگ‌های مهم و حیاتی جامعه و تأمین کننده نیاز انسان به اطلاعات دانست و گفت: شهرستان خدابنده از جوانب مختلف دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی برای پیشرفت و توسعه است که می‌بایست مورد توجه ویژه قرار گیرد.

او حضور موثر رسانه در لایه‌های مختلف جامعه را یکی از عوامل مهم و موثر در ایجاد پویایی و تحرک عنوان کرده و افزود: رسانه بالأخص صدا و سیما با توجه به فراگیر بودن آن می‌تواند نقش بسیار مهمی را در این عرصه ایفا کرده و محرک‌های لازم برای ایجاد زیر ساخت‌های توسعه هر منطقه را فراهم کند.

لطیفی ایجاد دفاتر خبری فعال و گسترش حضور موثر صدا و سیما در شهرستان‌های استان زنجان را یکی از مهمترین اهداف رسانه ملی و استانی در جهت توسعه استان زنجان بر شمرد و گفت: خدابنده به عنوان یکی از مهمترین شهرستان‌های استان زنجان در رأس این هدف گذاری کلان رسانه استانی بوده و وجود دفتر خبری با زیرساخت‌ها و تجهیزات خوب و مناسب می‌تواند به رسانه استانی در شناساندن و معرفی ظرفیت‌های بالقوه شهرستان کمک شایانی کند.

رئیس رسانه استانی در ادامه خواستار توجه ویژه و عزم جدی مسئولین شهرستان خدابنده برای احداث و تجهیز ساختمان دفترمنطقه‌ای خبر در قیدار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار هم با قدردانی از رویکرد جدید صداوسیمای استان زنجان در توجه جدی به شهرستان‌ها گفت: در شهرستان‌های استان زنجان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف وجود دارد که در صورت توجه ویژه و برنامه ریزی مدون می‌توانند در راستای پیشرفت و توسعه این استان موثر باشند.

او نقش صدا و سیما را در رشد و بالندگی استان زنجان غیرقابل انکار دانست و ادامه داد: رسانه استانی با عنایت به گستردگی و جایگاه خوب در بین مردم می‌تواند در این راستا گام های مثبتی بردارد.

سرهنگ لطیفی فرمانده سپاه خدابنده هم با اشاره ضرورت ساخت و تجهیز ساختمان دفتر خبری این شهرستان گفت: وجود این ساختمان برای انسجام بخشی به فعالیت‌های رسانه‌ای صداوسیما در منطقه بسیار مهم و حیاتی است و در این راستا تلاش می‌کنیم از تمام ظرفیت‌های شهرستان برای اجرای این پروژه با کمک و همیاری همه ادارات شهرستان بهره گیری کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

330418

مطالب مرتبط