یادداشت؛

طرح پردیسان؛ نماد نگرش همدلانه در [جهت حفظ منافع عمومی

محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم اردکان و رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی، طرح پردیسان را نماد نگرش همدلانه در راستای حفظ منافع عمومی و تلاش برای عبور از نامتوازن بودن توسعه و رسیدن به توازن مردم مدار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی و گردشگری اردکان دانست.

سایت خبری پرسون- محمدرضا دشتی اردکانی، نماینده مردم شریف اردکان و رییس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی، در یادداشتی، طرح پردیسان را نماد نگرش همدلانه در راستای حفظ منافع عمومی و تلاش برای عبور از نامتوازن بودن توسعه و رسیدن به توازن مردم مدار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی و گردشگری اردکان دانست.

متن کامل این یادداشت به شرح ذیل است:

به نام خداوند جان آفرین

به لطف خدای بزرگ و به همت همه دلسوزان و فعالین عرصه گرانسنگ گردشگری و میراث فرهنگی و با عنایت موثر مقام محترم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مشارکت قابل تقدیر مجتمع چادرملو و صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیاء و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی، مرمت، تکمیل و در نهایت بهره برداری از طرح عظیم گردشگری پردیسان، در شهر اردکان کلید خورد.

این طرح عظیم در کنار همه ویژگیهای بارزی که می تواند منجر به گسترش زیرساختهای گردشگری در استان و اردکان و در نهایت بالندگی هر چه بیشتر صنعت گردشگری و به تبع آن تولید ثروت، اشتغالزایی و رونق اقتصادی و فرهنگی در این دیار شود، به نظر من، نماد همدلی، هم افزایی، همکاری و در یک راستا قرار دادن اراده ها و نگرشها در مسیر سربلندی و سرافرازی اردکان عزیز و استان یزد است.

پردیسان به ما می آموزد که می توان با همه سلایق، باورها و دیدگاه هایی که شاید بعضاً به طور طبیعی از هم فاصله دارند، با هدف گذاری مناسب و محور قرار دادن منافع عمومی همه مردم و آینده نگری مطلوب، این فاصله ها را به همدلی ها و نگرشهای مختلف را به یک استراتژی واحد برای رسیدن به یک هدف واحد بدل کرد.

این درس بزرگ پردیسان برای همه ماست. برای همه ما که سربلندی این دیار و شادکامی و خوشی و سرفرازی و سطح زندگی والا و رفاه مطلوب را برای مردمان عزیز و فهیم اردکان آرزومندیم.

بر کسی پوشیده نیست که اردکان، در طول سالهای گذشته از توسعه نامتوازن رنج برده و اکنون همه باید با همدلی و همراهی، آینده این دیار را بر مدار توازن و بهره مندی همه مردم از موهبتهای موجود در این دیار ترسیم کنیم.

پردیسان اردکان، نماد این نگرش والا به منافع عمومی و تلاش برای عبور از نامتوازن بودن توسعه و رسیدن به توازن مردم مدار در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی و گردشگری است.

گره کور پردیسان، زمانی باز شد که همه ما اراده کردیم تا یک طرح بر زمین مانده را با همکاری و همراهی یکدیگر به سرانجام برسانیم و فعل خواستن را همه با هم صرف کنیم. این موفقیت در انحصار هیچ کس نیست و همه در این مسیر سهیم هستند.

همه آنانی که دل در گرو سربلندی اردکان عزیز و سرفرازی مردم شریف این دیار دارند، امروز در کنار ما هستند و در این طرح عظیم مشارکت دارند.

هر آنچه در گذشته در راستای تحقق این طرح انجام شده و هر آنچه در این ماه های اخیر با پیگیری و مداومت بسیار و رایزنی گسترده و مشارکت همه بخشهای مسئول در این زمینه رخ داده، قابل تقدیر و ستایش است و به ما می گوید که می توان از الگوی پردیسان برای اجرای طرح های عظیم دیگر در استان و شهرستان اردکان و در مسیر سربلندی مردم استفاده کرد.

پردیسان، به لطف و مهر خدای متعال، به بهره برداری خواهد رسید و عظمت آن به پیشگاه مردم سرفراز و همیشه سربلند اردکان تقدیم خواهد شد که همواره لایق بهترینها بوده و هستند.

باش تا صبح دولتت بدمد

که این هنوز از نتایج سحر است

229954