زاکانی : قرار است گره از اقتصاد کشور و سفره مردم باز شود

یکی از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: آمده‌ام تا با برنامه و کارنامه بر مدار مردم زمینه رفع چالش‌ها فراهم شده و گره از اقتصاد کشور و سفره مردم باز شود و نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند.

تصویر زاکانی : قرار است گره از اقتصاد کشور و سفره مردم باز شود

به گزارش سایت خبری پرسون، علی‌رضا زاکانی عصر شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: یاد و خاطره امام امت شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و شهیدان مدافع امنیت و سلامت و شهدای محور مقاومت به ویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطین شهدای مدافع حرم به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و سید شهیدان خدمت آیت الله رئیسی و مراهانش را گرامی می‌دارم.

وی با بیان اینکه رئیسی عزیز ما مومن، متدین، انقلابی و اهل منطق بود، از نسبت درست با ولی و امام جامعه، همچنین مردم ایران در کنار خدمت و صداقت به عنوان ویژگی ‌های شهید آیت الله رئیسی در بعد داخلی نام برد و افزود: در عرصه بین‌الملل نیز نسبت شهید جمهور ما با دوستان انقلاب اسلامی ایران عزیز حمایت و با دشمنان آن مخالفت صریح و مقاومت شجاعانه بود.

وی اضافه کرد: او منت می‌کشید که خدمت کند و هیچ وقت برای بازی ریاست بلندی نجست، بلکه به امید اوج گرفتن به سوی خدا با خاکساری در برابر مردم بود؛ او به انقلابی بودن خود افتخار کرد و قرآن و تصویر حاج قاسم را در دست گرفت و به راه خویش مطمئن بود و با آرامش رفت؛ او بسیجی بود و بسیجی ماند و مگر نه اینکه پایان ماموریت بسیجی شهادت است.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه «اندوخته ۳ سال دولت رئیسی عزیز ما، همان راه جمهور یعنی ترسیم جهت‌گیری درست در مسیر انقلاب و ایجاد شرایط ثبات برای ایران عزیز است؛ وضعی که با زمان شروع دولت سیزدهم قطعاً قابل مقایسه نیست»، عنوان کرد: اکنون بر اساس وظیفه و دعوت نخبگان دانشگاهی و حوزوی و فعالان سیاسی و مردمی آمده‌ام تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت صادقانه را در دولت خدمت محور قرار دهیم.

زاکانی افزود: قرار نیست که از درد مردم ‌خبر باشیم و مردم در فشارهای اقتصادی بی‌پناه بمانند و همچنین قرار نیست که از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی‌ها فقط برای قشر خاصی از مردم باشد؛ قرار نیست در برابر دشمنان انقلاب و ملت رشید ایران منفعل باشیم، بلکه قرار است با مدد الهی و یاری شهیدان و در تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به پشتوانه ملت با حرکتی جهادی و با برنامه‌ای جامع و دقیق جهش بزرگی را در تکمیل سریعتر این مسیر رقم بزنیم. همچنین قرار است با برنامه و کارنامه برای پیشرفت ایران عزیز و حل مشکلات مردم با محوریت عدالت و رفع فساد و تبعیض تا آخر پای کار مردم بمانم.

وی تاکید کرد: قرار است با برنامه و کارنامه بر مدار مردم زمینه رفع چالش‌ها فراهم شده و گره از اقتصاد کشور و سفره مردم باز شود و نگذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه تحول جا بزنند و خاطرات سیاسی‌شان را به آرزوی مردم تبدیل کنند. قرار است به امید الهی و با مشارکت مردم «دولت خدمت» را در ۸ محور اصلی در راه جمهور و برای تعالی ایران عزیز تشکیل دهم که استفاده از تمام ظرفیت‌های کشور و سلائق جبهه انقلاب با نکته تمدنی، تمرکز زدایی و تقویت حکمرانی مشارکتی و محلی با تکیه بر فرهنگ ایرانی و اقوام سرافراز از جمله آن‌ها است.

منبع: ایسنا

680886