صحبت های عجیب سرمربی سپاهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بسیار مایه تأسف است که ضعف خود را نشان می‌دهیم، در نقطه‌ای که دیگر کشورها قدرت خود را از نظر سرمایه‌گذاری به رخ می‌کشند، چیزی که فکر می‌کنم، باید به تصمیم خوبی برسیم که تیم‌های ایرانی باعث غرور و افتخار مردم ایران باشند.
تصویر صحبت های عجیب سرمربی سپاهان

به گزارش سایت خبری پرسون، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شمس‌آذر قزوین اظهار داشت: به بازیکنان بابت عملکرد خوبشان تبریک می‌گویم، دستاورد خوبی داشتیم و بیشترین گل را در لیگ زدیم، این نشان دهنده عملکرد خوب تیم است.

وی ادامه داد: به شهریار بابت کسب عنوان آقای گلی تبریک می‌گویم، همچنین به کسانی که لیگ را بردند تبریک می‌گویم.

مورایس تصریح کرد: می‌خواهم حمایت هواداران را در بازی جام حذفی برای تیم و بازیکنان داشته باشیم، بازی چالش‌انگیزی برای ما خواهد بود، امیدوارم حضور حداکثری تماشاگران را داشته باشیم زیرا گل‌گهر تیم ساده‌ای نیست.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: چیزی که مشخص است، در مورد داور صحبت نکردم اما داور امروز خوب بود و تأثیری در روند و بازی نداشت؛ در بازی‌های آخر لیگ داوری‌های بیطرفانه‌تری دیدیم؛ به عنوان مربی انتظار کمک از کسی نباید داشته باشم و باید خودمان به خودمان کمک کنیم؛ در بازی‌های آخر داوری‌های بهتری داشتیم و در لیگ بهتر شدیم.

وی همچنین عنوان داشت: دوست دارم تمرکزم روی خودم باشد که باعث می‌شود بهتر عمل کنیم و عملکرد عادلانه‌ای انتظار داشته باشیم، باید به عملکرد. خودمان نگاه کنیم و بهبود ببخشیم؛ البته حتما اشتباهاتی داشتم که این اشتباهات باعث شدن در لیگ جایگاه بهتری نداشته باشیم و باید در آینده بهتر شویم.

مورایس یادآور شد: با وجود اتفاقات زیادی که داشتیم، انتظار داشتیم، عملکرد بهتری داشته باشیم، قهرمانان بهتر از دیگران بودند و قهرمان شدند و اینکه چطور توانستند در مقوله‌هایی بهتر از ما باشند، نمی‌توانم در مورد آن صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه گفت: برای استقلال متأسف هستم، بیشتر مدت فصل را صدرنشین بودند و حیف شد که نتوانستم قهرمان شوند و اینکه چطور این اتفاقات افتاد را نمی‌دانم البته به من ارتباطی ندارد چطور این اتفاقات افتاد، با هواداران استقلال همدردی می‌کنم، فوتبال همیشه عادلانه نیست و به قهرمان لیگ مجددا تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این‌که چه نمره‌ای به عملکردش در سپاهان می‌دهد، گفت: نمره صفر می‌دهم زیرا چیزی نبردم، دیگران نیز شانس قهرمانی در جام حذفی را دارند.

مورایس ادامه داد: برای سال بعد و در مورد فوتبال ایران صحبت می‌کنم، آنچنان که باید خوشحال نیستم و حس خوب را ندارم، باید به آینده نکاه کنم، در این باشگاه امکان ندارد جامی ببرید و غیرممکن به نظر می‌رسد، سال بعد ۳ تیم در رقابت بین‌المللی خواهیم داشت، لیگ بسیار عجیب و غریبی داشتیم و با توجه به اسپانسر و حمایت‌های مالی استقلال و پرسپولیس، چیز خوبی است که می‌شنوم، نمی‌خواهم در مورد تیم‌های کوچک مثل خودمان صحبت کنیم، اینقدر کوچک هستیم که با این ۲ باشگاه مقایسه شویم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: در مورد ۲ تیم بزرگ صحبت می‌کنم، با بودجه‌ای که داریم و اگر همه صادق باشند، فکر می‌کنم بسیار سخت است که در رقابت‌های بین‌المللی با تیم‌های دیگر رقابت کنیم؛ با توجه به پیشنهاداتی که از باشگاه‌های دیگر دارم، این سقف بودجه فوتبال ایران اجازه درخشش تیم‌های ایرانی در رقابت بین‌المللی را نخواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: ایران بسیار بزرگ و قدرتمند است، این بسیار مایه تأسف است که ضعف خود را نشان می‌دهیم، در نقطه‌ای که دیگر کشورها قدرت خود را از نظر سرمایه‌گذاری به رخ می‌کشند، چیزی که فکر می‌کنم، باید به تصمیم خوبی برسیم که تیم‌های ایرانی باعث غرور و افتخار مردم ایران باشند، در رقابت‌های آسیایی تعداد بازیکنان خارجی را افزایش دادند و چطور می‌توانیم رقابت برابری داشته باشیم.

مورایس در پایان گفت: در ایران مردم بسیار باکیفیتی در فدراسیون و باشگاه‌ها داریم، باید ببینیم چطور می‌توانیم لیگ و بازیکنان بهتری داشته باشیم که به بهترین لیگ آسیا تبدیل شویم زیرا پتانسیل آن را داریم، همه را دوست دارم و باعث افتخار است در کنار شما بودم، با توجه به رقابت پیش رو آینده را نمی‌دانم.

منبع: سپاهان

680930

نظرات شما ( 1 نظر )

کورد |
یکشنبه 13 خرداد 140311:36
حالا درک میکنید ما چی میکشیم از دست فدراسیون سرخابی