هارد باکس مواد غذایی افرا باکس: بسته‌بندی‌ای که محصولات شما را ماندگار می‌کند

امروزه به کارگیری انواع جعبه هارد باکس باعث شده است تا ظاهر محصولات برای ما آشنا باشد. استفاده از جعبه‌های هارد باکس در زمینه کالاهای لوکس و گران قیمت، به مراتب بیشتر از کالاهای معمولی و ارزان قیمت است.
تصویر هارد باکس مواد غذایی افرا باکس: بسته‌بندی‌ای که محصولات شما را ماندگار می‌کند

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه به کارگیری انواع جعبه هارد باکس باعث شده است تا ظاهر محصولات برای ما آشنا باشد. استفاده از جعبه‌های هارد باکس در زمینه کالاهای لوکس و گران قیمت، به مراتب بیشتر از کالاهای معمولی و ارزان قیمت است.

همچنین این جعبه‌ها ویژگی و مشخصات خاصی دارند که این امر سبب استفاده بالای آن در بسته بندی‌‌های مختلف شده است. در ادامه قصد داریم به نوع این جعبه‌ها و کاربردهای آن بپردازیم. همچنین قصد داریم به بررسی این محصول برای کسانی که نمی‌دانند هارد باکس چیست و چه کاربردهایی دارد، بپردازیم. از این رو جهت بهره‌مندی و کسب اطلاعات بیشتر از این مطالب در ادامه با ما همراه باشید‌.

هارد باکس چیست؟

هارد باکس نوعی جعبه بسته بندی است که دارای ظاهری زیبا و ساختاری لوکس است. قرار دادن محصولات مختلف در این نوع بسته بندی، بر روی جذابیت و ارزش آن تاثیر می‌گذارد. محصولاتی که داخل جعبه هارد باکس قرار می‌گیرند، به راحتی قابل حمل هستند. زیرا این جعبه از دیواره‌های محکم و با استحکام بالا تشکیل شده است.

همین امر از آسیب به محصولات جلوگیری می‌کند. در طراحی و تولید این جعبه‌ها، تنوع رنگ و مواد اولیه آن را به یکی از بسته بندی های جذاب برای استفاده در حوزه های گوناگون تبدیل کرده است. اگر به دنبال قیمت هارد باکس هستید، ما به شما پیشنهاد میکنیم به سایت افرا باکس مراجعه کنید و خرید هارد باکس خود را به صورت آنلاین انجام دهید.

تنوع در جعبه‌های هارد باکس

شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که تنوع در جعبه‌های هارد باکس یعنی چه؟ تنوع این جعبه ها برگرفته از تغییر در بخش های گوناگون این محصول است. شما می‌توانید با انتخاب کردن نوع مواد اولیه، نوع روکش، طراحی مناسب، اندازه جعبه‌ها و مدل مناسب، جعبه‌های متنوعی را سفارش دهید.

انتخاب هریک از این گزینه‌های ذکر شده، باتوجه به نیاز و خواسته کاربر و همچنین نوع محصولی مه در جعبه بسته بندی می‌شود، مشخص خواهد شد. برای مثال محصولات دیجیتالی در هارد باکس‌های کاغذی بسته بندی می‌شوند.

C:\Users\rayangostar\Desktop\30.jpg

هارد باکس مواد غذایی

یکی از روش‌های ساده برای محافظت از مواد غذایی، بسته بندی کردن آن است. بسته بندی مواد غذایی عبارت است از هنر، علم آماده کردن مواد غذایی برای انبار کردن و فروش آن است. مهم‌ترین هدف از بسته بندی مواد غذایی، حفاظت از آن در مقابل نفوذ عوامل خارجی، تمیز و تازه نگه داشتن مواد خوراکی، و حفظ خواص داخلی مواد خوراکی و مصرف آن را برای تهیه غذا آسان کند و به گونه ای برای مصرف کننده جذاب تر باشد و مشتری را متقاعد کند که محصول را انتخاب کند.

امروزه حضور جعبه‌های هارد باکس مواد غذایی در این امر بیشتر احساس می‌شود و علاوه بر نقش مهمی که در تازگی محصولات دارد، توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

هارد باکس مواد غذایی از چه چیزی تشکیل شده است؟

هارد باکس مواد غذایی و جعبه‌های سخت، نوعی جعبه برای بسته بندی کردن محصولات گوناگون به ویژه مواد غذایی است. این جعبه‌ها از مقوای سخت و چند لایه تشکیل شده است و همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، دارای استحکام بالایی است.

علاوه بر این، یکی دیگر از ویژگی‌های جعبه هارد باکس مواد غذایی، محافظت از مواد غذایی دربرابر ضربات و آسیب‌های احتمالی، حمله افت، هرگونه آلودگی و... است. همچنین این جعبه‌ها می‌توانند شرایط استانداردی برای نگهداری طولانی مدت مواد غذایی فراهم نمایند. لازم به ذکر است در صورتی که قصد خرید هارد باکس را دارید، می‌توانید از طریق فروشگاه افرا باکس اقدام نمایید. افرا باکس به فروش عمده هارد باکس در کیفیت بالا و مدل‌های متنوع پرداخته است.

ویژگی‌های جعبه هارد باکس مواد غذایی

جعبه‌های هارد باکسی که به عنوان بسته بندی مواد غذایی به کار می‌روند، باید دارای ویژگی‌های منحصر به فردی باشد تا بتواند آن را از دیگر روش‌های بسته بندی متمایز کند.

  • میزان مقاومت و استحکام بالای جعبه جهت محافظت از مواد غذایی در برابر عوامل بیرونی و فشارهای خارجی
  • ماندگاری بالا جعبه و حفظ برند و نام
  • رعایت اصول استاندارد و مورد تایید سازمان های نظارتی در این زمینه تا بهداشت مواد غذایی به خوبی رعایت شود و مانع نفوذ میکروارگانیسم به داخل جعبه شود.
  • طراحی خاص و منحصر به فرد
  • مقاومت در برابر بخار آب ‌و رطوبت
  • امکان برچسب زدن و دادن اطلاعات لازم به مخاطب
  • امکان حمل و نقل آسان
  • طراحی هارد باید به گونه‌ای باید باشد که مانع نفوذ گاز های مختلف نظیر دی اکسید کربن، اکسیژن، نیتروژن به درون جعبه شود و مانع اکسید شدن و فاسد شدن مواد غذایی شود.
  • مقاومت در مقابل تغییر درجه حرارت در هنگام انبارداری و توزیع، جابجایی و فروش

C:\Users\rayangostar\Desktop\32.jpg

هزینه استفاده از هارد باکس مواد غذایی

امروزه یکی از ملزومات مواد غذایی و محصولاتی از این قبیل، بسته بندی صحیح آن است. بنابراین در این راستا می‌بایست از بسته‌بندی هایی استفاده شود که در مقایسه با جعبه‌های دیگر از عمر طولانی‌تر و کیفیت بالاتری برخوردار باشد. تمام این ویژگی‌ها فقط و فقط در هارد باکس که نوعی بسته بندی است جمع می‌شود.

شاید تصور کنید که این کارتن بسته بندی با این ویژگی ها دارای قیمت بسیار بالاتری نسبت به سال جعبه های بسته بندی باشد اما لازم به ذکر است که قیمت آن مقرون به صرفه تر از بسته بندی‌های دیگر است زیرا تمام ویژگی های متمایز هارد باکس سبب می‌شود که مشتری بیشتری جذب شود.

جمع بندی

یکی از روش‌های بسته بندی و حمل و نقل راحت برای مواد غذایی، استفاده از جعبه‌های هارد باکس است. همان‌طور که در این مقاله گفتیم، این جعبه‌ها دارای مقاومت و استحکام بالایی است و محصولات را به صورت تازه و تمیز نگهداری می‌کند. اگر به دنبال خرید هارد باکس مواد غذایی هستید، می‌توانید جهت خرید این جعبه‌‌ها در مدل‌های متنوع و کیفیت‌بالا از افراباکس(https://afragraphic.com/) اقدام نمایید. افراباکس ارائه دهنده انواع هارد باکس در مدل‌های گوناگون و مقاومت بالا است.

منبع: افراباکس

680908