تا انتخابات

یک کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: پیچ فشار حداکثری را رد کردیم، اما کشور را نمی‌شود با تهاتر اداره کرد؛ برخی فکر می‌کنند ملت رفاه آرامش و زندگی نمی‌خواهد. ما که نیامدیم صبح تا شب مردم تحت فشار باشند!
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید براینکه ستادهای کاندیداها در تبلیغات انتخاباتی از بداخلاقی ها پرهیز کنند، بر اهمیت مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مشارکت مردم در انتخابات بیش از ۵۰ درصد خواهد بود.
امیرحسین قاضی زاده هاشمی، با چهار دوره نمایندگی در مجلس که دو دوره با حضور در هیات رئیسه و یک سال با عنوان "نایب رئیس" همراه بود، می‌خواهد از خیابان بهارستان به پاستور برود.
کاندیدای انتخابات ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: امیدواریم با ادامه اقداماتی که در شوراهای گذشته به شکل مثبت رخ داده به سمت مدیریت هوشمند شهری برویم.

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اینکه برخی نامزدهای پوششی می‌گویند تا آخر در صحنه انتخابات خواهیم ماند به این علت است که به دلیل مطرح شدن مکرر پوششی بودن آن‌ها از سوی همتی و مهرعلیزاده، این مساله برایشان حیثیتی شده است.

اصلاح طلبان و اصولگرایان با شرایط متفاوتی به استقبال ۲۸ خرداد می‌روند. اصلاحات به دو دسته حامیان مشارکت فعال و مخالفان آن تقسیم شده‌اند و اصولگرایان هم نگران رویای وحدتی هستند که عدم انصراف‌ها آن را به کابوس مبدل خواهد کرد. این میان دلسوزان هم مردم را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنند.
شعار غیرواقع‌بینانه یعنی فریب. مردم می‌توانند با توجه به شعارهای هر کاندیدایی میزان صداقت او را بهتر بفهمند. مردم باید به صداقت و برنامه درست رأی دهند نه به هر شعاری ولو این‌که این شعار دهن پرکن باشد.
مدیر کل پژوهش‌های مجلس و رئیس قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفتگو با پرسون:

نامزدهای انتخاباتی از زاویه خانواده ایرانی به اولویت‌های جامعه نگاه کنند

اولویت‌های اصلی کشور را می‌توان از زندگی خانواده‌های ایرانی مشخص کرد. اصلی‌ترین وظیفه‌ ما این است که این مردم خوب زندگی کنند. در حال حاضر دغدغه‌هایی نظیر اشتغال و ازدواج جوانان، مسکن، درآمد پایدار، بهداشت و درمان اولویت‎های اول مردم است. یک پله عقب‌تر، رفع تبعیض، برقراری عدالت، مبارزه با فساد، شرایط برابر، رقابت اقتصادی و آزادی نیازهای بعدی است.
نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: شعاری که ما در انتخابات بیان می‌کنیم دو مفهوم اساسی در آن دارد. اولین باور ما این است که ما در چهارسال آینده کشور باید یک جهش پیدا کند و نمی‌شود به صورت روزمره به حل مشکلات نگاه کرد.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سفر استانی خود به استان کرمانشاه در جمع مردم این استان گفت: مى خواهم حرف کوله بران را بشنوم؛ همانطور که در نظرسنجى و مناظره‌ها مشاهده کردید به دور از سیاسى کارى و شعارزدگى برنامه هایم را اعلام کردم و الان هم فارغ از جدل هاى پوچ سیاسى مى خوام درد آن قشرى را بشنوم که صداى فریادشان را کسى نشنیده است؛ زیرا به نظر من درد کولبران در دعواى سیاسیون گم شده است.
درخواست رئیس جبهه اصلاحات ایران از مردم؛

اگر مردم در صحنه آمدند در انتخابات برنده ایم

رئیس جبهۀ اصلاحات ایران گفت: در هر انتخاباتی که مردم حضور پیدا نکرده‌اند، قبلاً هم شکست خورده‌ایم و الان هم اگر مردم حضور پیدا نکنند، شکست خواهیم خورد.
سخنگوی دولت گفت: متاسفانه در مورد فیلترینگ تلگرام دقت لازم صورت نگرفته و در زمان ریاست جناب آقای رئیسی نبوده است. به محض اطلاع از این عدم دقت، در نامه‌ای اصلاحیه لازم به گیرندگان ارسال شد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری در واکنش به ادعای سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درمورد افزایش قیمت بنزین در سال ۹۸ گفت: این موضوع یک تصمیم حاکمیتی بوده و ارتباطی به محمد نهاوندیان ندارد.