تا انتخابات

احمدرضا دلیران فیروز عضو شورای مرکزی کمیته فرهنگی و دینی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب:

نامزدهای جبهه انقلاب به نفع آیت الله رئیسی کناره گیری کنند

احمدرضا دلیران فیروز طی یک گفت‌وگو بیان کرد که کاندیداهای جبهه انقلاب در مناظره‌ها رسالت خود را انجام دادند و بهتر است به نفع رئیسی کنار بروند
مسئول دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه کشور گفت: امیدواریم ملت ایران در ۲۸ خرداد فردی را انتخاب کنند که مُهر ذلت شیطان‌های بزرگ آمریکا و اسرائیل را برای سعادت ملت لازم نداند

فرماندار زنجان از انصراف 45 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد و گفت: 22 نفر از این افراد پس از انتشار فراخوان و لیست تاییدیه‌ها انصراف داده‌اند، اما تاکنون کسی به لیست اضافه نشده است.

تبلیغات انتخاباتی 7 نامزد احراز صلاحیت شده به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود و کمتر از یک هفته از فرصت نامزدها برای ارایه دیدگاه‌ها و برنامه‌های‌شان برای اداره کشور باقی مانده است.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و مناظره‌های نامزدها به پایان رسیده، این در حالی است که در یک سوی میدان جریان اصولگرا با کمک اهرم شورای نگهبان با دستی باز وارد عرصه شده و در گوشه‌ای از این میدان هماورد می‌طلبد و در سوی دیگر میدان جریان اصلاح‌طلب با دست بسته به تماشای این منظره نشسته‌ است.
تصمیمات و اقدامات انجام شده در کشور در حالی از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری زیر سوال می‌رود که اغلب نامزدها در اتخاذ آن تصمیمات نقش داشتند اما نوع رفتار و گفتار آن‌ها و فرافکنی تبعات تصمیمات خود بر دوش دولت به گونه‌­ای است که به تعبیر رییس جمهوری گویی از مریخ آمده‌اند.
مروری بر زندگی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری/ قسمت دوم؛

محسن رضایی؛ همواره کاندیدا/ «تام جی اندرسون» پسر رضایی بود؟

محسن رضایی از ابتدای انقلاب در عرصه‌های سیاسی و نظامی کشور حضور داشته. او سابق بر این از زمره اصولگرایان بود اما در این انتخابات، حتی نام جبهه ایستادگی را بر زبان نمی‌آورد.
یدالله شمایلی یکی از سنگرسازان بی‌سنگر دفاع مقدس ظی بیانیه‌ای حمایت خود را از محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.
پدرام پاک آیین، نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها:

رسانه‌های محلی پیشگام موج‌آفرینی در انتخابات

اگر در گذشته فقط بنگاه های بزرگ و مجهز رسانه ای، آغازگر موج آفرینی های سیاسی در انتخابات بودند، این بار جریان رسانه ای انتخابات از تحریریه های کوچک استانی و شهرستانی که از قضا کمترین بهره ها را از حمایت های دولتی داشتند، به ظهور رسید.
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور با تشریح این موضوع که تمامی زیرساخت‌های فنی برای برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه سالجاری فراهم است؛ گفت: در این دوره از انتخابات در ۲۴ مرکز استان و ۳۳ شهر کشور انتخابات الکترونیکی در حوزه شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.
دبیرخانه ستاد مرکزی ائتلاف بزرگ «طهران قوی، شورای مردمی» طی اطلاعیه‌ای، اسامی ۲۱ نامزد نهایی مورد حمایت خود در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران را منتشر کرد.
کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: وجود صنایع و شرکت‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان قزوین به‌هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست و رونق اقتصادی و حل مشکل اشتغال در این استان نیازمند احیای کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی است.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری وعده‌هایی را به مردم بدهند که بتوانند از عهده آن برآیند. باید در میدان عمل مشخص شود که تا چه اندازه توان انجام این کار را دارند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: حمایت از مسلمانان منطقه به عنوان یک وظیفه شرعی و دینی برای ایران است و تا زمانی که امنیت در منطقه برقرار نشود، این حمایت ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ‌رئیسی اصلح است گفت: در تمام شئون اخلاق و عملکرد اجرایی آیت‌الله رئیسی، اصلح بودن نمایان است.