ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

میم کوین(Memecoin) جدید، بیبی دوج(BABYDOGE)، بعد از یک توییت توسط مدیرعامل تسلا ایلان ماسک  از یک هفته عالی لذت میبرد.اما دیگر میم کوینها این افزایش خیره کننده را نداشتند چون دوج کوین،شیبا اینو(Shiba inu) و سیف مون(SafeMoon) امروز همراه با بقیه سرنشینان کشتی رمزارزها در حال به آرامی پایین رفتن هستند.

آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 14 تیر 1400؛

کاهش حجم معاملات بیت کوین

بیت کوین ثابت کرد که بیشتر فرضیه هایی که طی چند روز گذشته درباره آن مطرح شده اند اشتباه هستند.
در یک نظرسنجی که اخیراً CNBC از گروهی از مدیران پرتفوی و استراتژیست های سهام به عمل آورد، تنها 6٪ از پاسخ دهندگان انتظار داشتند که تا پایان سال جاری بیت کوین (BTC) به 60000 دلار بازگردد.
رمزارز در سال 2009 به ثمر نشست و اکنون به جریانی اصلی تبدیل شده است و به سرعت به یک ارز قابل تبدیل بدل می شود که می تواند توسط هر کسی که دارای اتصال به اینترنت است بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی و مالی خود استفاده کند.
آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 13 تیر 1400؛

بیت کوین دوباره به 35 هزار دلار بازگشت

پس از این که در طول هفته پر نوسان گذشته بیت کوین به بالاترین قیمت چند روزه خود در حدود 36600 دلار رسید و سپس به زیر 33000 دلار سقوط کرد، همه نگاه ها به روزهای آخر هفته معطوف شد زیرا اخیراً شاهد بوده ایم که همزمان با تعطیلات آخر هفته قیمت بیت کوین مسیری نزولی در پیش می گیرد.

با وجود افت محسوسی که طی سه ماه گذشته در ارزش بازار اولین ارز رمزنگاری شده بازار یعنی بیت کوین شاهد بودیم، آمار منتشر شده توسط پورتال assetdash.com نشان می دهد که این دارایی همچنان به لحاظ ارزش بازار، نهمین دارایی بزرگ در جهان به شمار می رود.
بر اساس گزارش تحقیقاتی BIS؛

صاحبان ریپل و اتر از همه تحصیل کرده ترند!

گزارشی که روز پنجشنبه (1 ژوئیه) توسط بانک تسویه حساب های بین المللی (BIS) منتشر شد ، یافته های جالبی در مورد ویژگی های سرمایه گذاران کریپتو بیان نمود.
داشتن کیف پول تازه اول ماجرا است. برای خرید و فروش بیت‌کوین علاوه بر کیف پول، یک صرافی یا سامانه معاملات ارز دیجیتال لازم است. تا اینجای کار نوبیتکس، والکس، بیدارز و ایرانی‌کارت از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال در ایران هستند که کاربران ایرانی از آن‌ها برای خرید و فروش بیت کوین استفاده می‌کنند.
بانک سرمایه گذاری جهانی جی پی مورگان پیش بینی کرده است که وقتی دامیننس بیت کوین به بالای 50٪ برسد ، احتمالاً رکود قیمت بیت کوین از بین خواهد رفت.
کارشناسان اعتقاد دارند که مشکلات بیت کوین در حال برطرف شدن است و این اتفاق می تواند برای این ارز دیجیتالی بسیار مفید باشد.