ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

طی چند جلسه گذشته، قیمت بیت کوین با حرکتی نزولی به زیر حمایت 34000 و 33500 دلار روبرو شد، سپس با قیمتی زیر سطح 33000 دلار معامله شد و بسیار پایین تر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.
آخرین وضعیت امروز بازار رمزارزها 23 تیر 1400؛

سقوط بیت کوین به زیر 32 دلار

اگرچه روزهای آخر هفته کمترین میزان حجم معاملات را در شبکه بیت کوین شاهد بودیم، ولی قیمت ارز رمزنگاری شده اول بازار در آن زمان افزایش یافت و از حدود 33000 دلار به بالاترین قیمت روزانه خود در حدود 35000 دلار رسید.
اتریوم نیز درست همانند بیت کوین، نتوانست بهبودی قابل توجهی بالاتر از سطح 2100 دلار به دست بیاورد. به این ترتیب، اتر (ETH) با افتی دیگر منطقه حمایتی اصلی 2000 دلار را نیز شکست.
آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 22 تیر 1400؛

سقوط بیت کوین به زیر 33 هزار دلار

علی رغم حجم معاملات بسیار پایینی که در طی روزهای آخر هفته شاهد بودیم، بیت کوین اندکی افزایش قیمت را تجربه کرد.
پلیس بریتانیا بعد از اینکه گروه های جرایم سازمان یافته برای شستن پول کثیف خود به رمزارزها روی آوردند مقادیر بی سابقه ای رمزارز در مجموع به ارزش 294 میلیون پوند (408 میلیون دلار) را به عنوان بخشی از تحقیقات در مورد پول شویی، ضبط کرد.

دیروز شاهد بودیم که قیمت بیت کوین تا سطوح 33500 و 34000 دلار افزایش یافت. BTC حتی از سطح 34500 دلار نیز عبور کرد، اما در ادامه این روند افزایشی ناکام ماند.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه میزان برق مصرفی مزارع استخراج رمزارز به اندازه ای نیست که باعث قطعی برق باشد، علت اصلی این امر را بی توجهی وزارت نیرو به ایجاد نیروگاه های جدید دانست.
قیمت اتریوم از منطقه مقاومتی 2175 دلار کاهش یافت. اتر (ETH) چندین حمایت مهم در نزدیکی تراز 2100 دلار و میانگین متحرک ساده 100 (ساعتی) را شکست تا به یک منطقه نزولی وارد شود.

آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 21 تیر 1400؛

لمس تراز 34 هزار دلار علی رغم حجم پایین معاملات روزانه

روزهای پایانی این هفته نیز، همان سناریوی دو هفته گذشته تکرار شد و شاهد اتفاقات زیادی نبودیم. ولی با این وجود، بر اساس داده های Bitcoinity، حجم معاملات بیت کوین به پایین ترین سطح چند ماهه اخیر خود رسیده است.
"ویرجین گلکتیک" غیرممکن را ممکن کرد؛

ایلان ماسک زیر بلیط ریچارد برانسون!

سخنگوی شرکت فضایی "ویرجین گلکتیک" تایید کرد که ایلان ماسک بنیانگذار شرکت فضایی خصوصی "اسپیس‌ایکس" بلیط پرواز فضایی توریستی ویرجین گلکتیک را خریداری کرده است.

اتریوم پایین تر از سطح حمایتی 2120 دلار، روند رو به کاهش جدیدی را آغاز نمود. با این حال، اتر (ETH) همچنان بالاتر از منطقه حمایتی 2050 دلاری باقی مانده است. قبل از شروع افزایش مجدد قیمت، درست مانند بیت کوین، اتر توانست نزدیک به سطح 2050 دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل دهد.

چین که مسلماً پیشرفته ترین پروژه ارز دیجیتال در بین کشورهای پیشرو را داراست ، تاکنون بیش از 40 میلیون دلار پاکت قرمز با یوان دیجیتال تحویل داده است. کمپین تبلیغاتی CBDC در حال حاضر با در نظر گرفتن اولویت های توسعه منطقه ای آنها ، در پنج شهر بزرگ متمرکز شده است.

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه ماجرای رمز ارز ماجرای بورس دوم است، به سرمایه گذاران این بازار نسبت به بی ثباتی این بازار و مشکلاتی که ممکن است برای افراد ایجاد کند هشدار داد.