آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 1 مهر 1400؛

بازگشت بیت کوین به 44 هزار دلار

روزهای ابتدایی این هفته برای ارز رمزنگاری شده اول بازار چندان خوب پیش نرفت، چرا که ارزش آن روز دوشنبه پس از حماسه اورگراند (Evergrande) کاهش یافت. در حقیقت، عملکرد بیت کوین هم راستای با بازارهای سهام جهانی بود که در همین زمان کاهش پیدا کردند.
تصویر بازگشت بیت کوین به 44 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، این ریزش به همین جا ختم نشد چرا که چند روز بعد از آن نیز بیت کوین همچنان در حال از دست دادن ارزش خود بود. این امر منجر شد دیروز قیمت تا زیر 40000 دلار افت پیدا کند که پایین ترین سطح قیمت از اوایل ماه آگوست (اواسط مرداد) تاکنون بود.

گرچه از آن زمان، گاوها دوباره به بازی بازگشتند. بیت کوین تقریباً بلافاصله 40000 دلار را پس گرفت و شروع به حرکت به سمت بالا کرد. در حال حاضر، این ارز رمزنگاری شده با قیمتی بیش از 44000 دلار معامله می شود یعنی در 24 ساعت گذشته 4500 دلار بهبود قیمت را تجربه کرده است.

سرمایه بازار بیت کوین بار دیگر به بیش از 800 میلیارد دلار رسیده است، اما چیرگی آن بر آلتکوین ها به زیر 42 درصد کاهش یافته است زیرا اکثر آنها امروز در وضعیتی سبز هستند.

در طول مدت اصلاح بازار، کوین های جایگزین بیشتر از رهبر خود متحمل ضرر شدند. با این حال، تقریباً همه آنها عملکرد بهتری نسبت به BTC نشان دادند. به عنوان مثال، اتریوم که تا مرز 2650 دلار کاهش یافته بود، اکنون بالای 3100 دلار قیمت دارد.

کاردانو نیز سقوط سختی داشت، اما افزایشی 5.5 درصدی در 24 ساعت گذشته، ADA را به 2.25 دلار رساند. بایننس کوین، ریپل، دوج کوین و یونی سوآپ نیز امروز دستاوردهای مشابهی را ثبت کرده اند.

سایر ارزهای رمزنگاری شده بزرگ بازار مانند سولانا، پولکادات، اوالانچ، ترا و اتم نیز افزایش قیمتی دو رقمی را شاهد بوده اند.

رمزارزهای کوچکتری مانند Arweave ، Tezos ، Axie Infinity ، IOST ، Quant ، Elrond ، Celo نیز افزایش قیمت قابل توجهی را امروز تجربه کرده اند. به این ترتیب، ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده از پایین ترین سطح دیروز 200 میلیارد دلار افزایش یافته و در حال حاضر نزدیک به 2 تریلیون دلار است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

351714