ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 16 تیر 1400؛

تعیین تاریخ هارد فورک لندن کاتالیزور رشد اتر

گذشته از برخی اصلاحات مختصری که دیروز در بازار شاهد بودیم، بیشتر آلتکوین ها، به ویژه توکن های دیفای، دستاوردهای قابل توجهی داشتند.

از وقتی که هیچ خبری از طرف جامعه ریپل درمورد پرونده آنها با SEC ( کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) منتشر نشده است، یکی از کاربران توییتر مارتین والک (Martin Valk) در توییتی تعدادی از افراد جامعه ریپل را تگ کرد که معمولا آنها خبرهایی درمورد این پرونده را منتشر میکردند و اظهار نگرانی کرد که شاید دعوی بین ریپل و SEC درپشت درهای بسته ادامه داشته باشد.
یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که مدیران صندوق های پوشش ریسک ، مدیران دارایی و سرمایه گذاران سازمانی که در حال حاضر نیز دارایی های رمزنگاری شده را در اختیار دارند، قصد دارند دارایی های خود را افزایش دهند.

پس از پشت سر گذاشتن یک روند اصلاح نزولی جزئی، اتریوم در نزدیکی منطقه 2150 دلاری به حمایت خوبی دست یافت. اتر (ETH) که توانست زیان های وارد شده را تاحدودی بازیابی کند، بالاتر از منطقه 2200 دلاری یک مبنای حمایتی مهم تشکیل داد.

به دلیل توییت ایلان ماسک؛

صرافی بایننس دادگاهی می شود؟

به گزارش میلان فینانزا  (Milano Finanza)، بایننس، بزرگترین صرافی ارز رمزنگاری شده توسط حجم معاملات گزارش شده، با یک دادخواست حقوقی از سوی شرکت حقوقی لخیا آووکاتی (Lexia Avvocati) و کنسرسیوم بلاک چین سوئیس روبه‌رو شده است.

در دولت سیزدهم اخبار خوبی برای رمز ارزها داریم؛

مگفا راه گذار از اقتصاد سنتی به سمت اقتصاد دیجیتال است

برنامه مشاور با موضوع معرفی فرصت های سرمایه گذاری برای ایرانیان خارج از کشور و با حضور حمید قاطع نائب رییس هیئت مدیره مرکز گسترش فناوری اطلاعات ایران (مگفا)، از شبکه جهانی جام جم به صورت زنده برگزار شد.
پس از یک تلاش ناموفق برای عبور از سطح 2400 دلار، اتریوم روند نزولی جدیدی را آغاز کرد. اتر (ETH) سطوح حمایتی 2300 و 2250 دلاری را شکست و به یک منطقه نزولی کوتاه مدت وارد شد.

چندی پیش، توجه جامعه رمزنگاری و مخاطبان این بازار به جریان جدیدی از دارایی رمزنگاری مبتنی بر الگوهای رفتاری به نام baby doge جلب شد. زمانی که ایلان ماسک درباره کودک دوج توییت کرد و تقریباً بلافاصله پس از توییت وی، ارزش این دارایی بسیار بالا رفت و سبب شد این میم کوین مورد توجه بیشتری قرار گیرد.