ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

در پی نزدیک شدن قیمت بیت کوین به 37000 دلار؛

نیمی از افزایش ارزش کل بازار مدیون آلت کوین‌ها است

قیمت ارزهای رمزنگاری شده در 29 ژوئن(8 تیر) افزایش یافت، زیرا قیمت بیت کوین از سطح مقاومت 35000 دلاری عبور کرد و ارزش کل بازار 93 میلیارد دلار افزایش یافت، در حالی که 50 میلیارد دلار از این افزایش مربوط به آلت کوین ها بوده است.
روز سه شنبه، صرافی بزرگ کوین بیس در یک پست وبلاگی اعلام کرده است که کاربران می توانند از طریق محصولی که این شرکت آنرا با حساب پس انداز ارزهای فیات مقایسه می کند، با سپرده گذاری و وام دادن (USDC) USD Coin سود سالیانه 4 درصدی دریافت کنند.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 8 تیر 1400؛

توقف بیت کوین در حدود 35 هزار دلار

طی روزهای آخر هفته، ارز رمزنگاری شده اول بازار روندی ریزشی در پیش گرفت و تا حدود تراز 30 هزار دلار کاهش یافت. در این مرحله گاوها وارد میدان شده و اجازه ندادند قیمت برای بار دوم در طول یک هفته به زیر این سطح روانی سقوط کند.

پس از شکست مقاومت 1850 دلاری، اتریوم یک روند افزایشی پیوسته را آغاز کرد و تا بالای مقاومت 2000 دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی 100 افزایش یافت.

سازمان پول سنگاپور در ابتکاری با مشارکت صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، بانک توسعه آسیا، صندوق توسعه سرمایه سازمان ملل، کمیسیون عالی پناهندگان سازمان ملل، برنامه توسعه سازمان ملل و سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، از شرکت های سراسر جهان می خواهد پیشنهادهای خود در رابطه با هدف بهبود خدمات مالی و شمول اقتصادی را ارائه کنند. 

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 7 تیر 1400؛

افزایش 5 هزار دلاری قیمت بیت کوین در دو روز/بازگشت اتر به 2000 دلار

روزهای پایانی هفته گذشته شاهد بودیم که خرس ها کنترل کاملی بر بازار داشتند و ارز رمزنگاری شده برتر بازار را به سختی به سمت پایین سوق می دادند. به طوریکه در عرض چند ساعت، BTC تقریباً 3000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر تراز 30000 دلار رسید (در Bitstamp).

بنابر شواهد موجود، شاخص قیمت ضمنی هزینه های مصرف شخصی (PCE) در ایالات متحده در ماه می (اردیبهشت و خرداد)، 0.5٪ افزایش یافت که اندکی از برآورد 0.6 درصدی بازار کمتر است. هرچند، در مقیاس سالیانه، این شاخص تا 3.4٪ افزایش یافته است که بیشترین رشد ثبت شده آن از سال 1991 تاکنون می باشد.

علی رغم عدم قطعیت‌های قانونی صورت گرفت؛

رشد 19،900 درصدی سرمایه گذاری برای رمز ارزها در هند

با وجود جو  نظارتی شدید هند در مورد دارایی های رمزنگاری ، سرمایه گذاری های سراسری در دارایی های دیجیتال نسبت به سال گذشته تقریباً 19،900٪ افزایش یافته است.

قیمت بیت کوین بار دیگر کاهش یافت، اما گاوها بالاتر از منطقه حمایتی 30000 دلاری به میدان بازگشتند. این ارز بالای منطقه 30000 دلاری یک مبنای حمایتی مهم تشکیل داد تا روند افزایشی جدیدی را آغاز کند. در ادامه، مقاومت 32500 دلاری را شکست و به یک منطقه مثبت وارد شد.

سوز اورمان (Suze Orman) نویسنده ده ساله نیویورک تایمز و مشاور مالی، اخیراً علاقه مندی شدید خود به بیت کوین را ابزار کرد و اعلام کرد که همچنان به هودل کردن بیت کوین ادامه خواهد داد حتی اگر قیمت آن تا کف 12000 دلار پایین بیاید.

سازمان راهبرد امور مالی انگلیس (FCA) روز شنبه هشدار داد که صرافی بایننس نباید در بریتانیا فعالیت کند. این اطلاعیه ،یک روز پس از آنکه مقامات مالی کشور ژاپن اخطار مشابهی را به این صرافی ارز دیجیتال صادر کردند، منتشر شد.