ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

قیمت بیت کوین (BTC) هنوز درون یک بازه محدود قرار دارد و معامله گران بی وقفه به دنبال یافتن سیگنالی هستند که شاید مسیر بعدی حرکت این ارز را نشان دهد. فیلیپ سوئیفت (Philip Swift)، خالق منبع تحلیلی LookIntoBitcoin ، در تاریخ 9 جولای (18 تیر) اشاره کرد که این هفته شاخص Puell Multiple برای پنجمین بار در تاریخ این ارز، “از منطقه سبز” خارج شد. سوئیفت گفت در صورت ادامه حرکت صعودی این شاخص، ممکن است قیمت بیت کوین نیز به دنبال آن زیادتر شود.

روز دوشنبه EOS در شاخص Investing.com با قیمت 4.3502 دلار تا ساعت (02:33 به وقت گرینویچ) معامله شد که در روز 11.27 درصد رشد داشت. این بیشترین درصد سود یک روزه از 9 ژوئیه (18 تیر)بوده است.

ا
بیت کوین، کلاهبرداری، مواد مخدر؛

چگونه یک قرار عاشقانه منجر به سرقت رمزارزی شد؟


Casa، ارائه دهنده self custody بیت کوین در مورد حملات فیزیکی علیه هولدرهای بیت کوین هشدار می دهد. آنها اخیرا یک پست با شرح جزئیات یک حادثه منتشر کرده اند.

از پلتفرم مالی غیر متمرکز زنجیره ای متقابل ChainSwap به اختصار (ASAP)،  پس از سوء استفاده از یک آسیب پذیری حیاتی در قرارداد هوشمند خود توسط یک هکر، تقریباً به مبلغ 8 میلیون دلار، تخلیه شده است.

آخرین وضعیت بازار امروز رمزارزها 20 تیر 1400؛

بیت کوین در حدود 33 هزار و 500 دلار متوقف شده است

در طول هفته کاری گذشته، بیت کوین 35000 دلار را تاچ کرد اما نتوانست از آن عبور کند. در عرض چند روز، این ارز رمزنگاری شده حدود 3000 دلار سقوط کرد و در نتیجه پایین ترین سطح قیمت دو هفته اخیر خود را در 32000 دلار ثبت نمود.

روز پنجشنبه بانک مرکزی تایلند (BOT)، با انتشار بیانیه ای تحت عنوان “هشدار برای استفاده از دارایی های دیجیتال به عنوان ابزاری برای پرداخت بهای کالا و خدمات” اعلام کرد که برخی از شرکت ها اخیراً خواستار پرداخت کالاها و خدمات با استفاده از ارزهای رمزپایه شده اند و بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را به عنوان ارزهای پیشنهادی خود نام برده اند.

آرون آرنولد (Aaron Arnold )، تحلیلگر ارشد حوزه ارزهای رمزنگاری، اخیراً از 9 دارایی رمزنگاری نام برده است که به اعتقاد وی آتش های زیر خاکستری هستند که با بازگشت مومنتوم صعودی به بازارها می توانند به یک باره شعله ور شوند.

سرمایه گذاران بیت کوین به گاوی بودن معروف هستند و حتی در طی اصلاحات ۵۰ درصدی مانند اصلاح فعلی نیز اکثر تحلیلگران خوش بین هستند. یکی از دلایل خوش بینی بی پایان سرمایه گذاران و اعتقاد به افزایش بی نهایت بیت کوین می تواند ناشی از کاهش انتشار آن و محدودیت در عرضه ثابت ۲۱ میلیون کوین باشد.

رئیس اتحادیه انجمن‌ انرژی‌های تجدیدپذیر ایران با بیان اینکه روش سنتی احداث نیروگاه گازی و برقابی باید کنار گذاشته شود، گفت: اکنون باید تاکنون 5 هزار مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر داشتیم در حالی که فقط 800 مگاوات داریم، تنها راه این است که مسیری که همه دنیا رفته‌اند طی کنیم، یعنی عاقلانه فکر کنیم، روی تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کنیم که منابع اولیه آن نه آب و نه گاز است.

بنیاد ویچین از همکاری با Shopping.io، یک بستر تجارت الکترونیکی با دامنه بین المللی که پرداخت‌های رمزنگاری شده را یکپارچه کرده است، خبر داد.

در تاریخ 9 ژوئیه(18 تیر) بیت کوین و بازار گسترده ارزهای رمزنگاری شده شاهد یک افزایش متوسط بود که به برخی از ضررهای روز پنجشنبه کمک کرد، اما تعداد اندکی از تحلیلگران همچنان هشدار می دهند که بیت کوین همچنان می تواند در کوتاه مدت به محدوده 24 تا 29 هزار دلار کاهش یابد.

EOS تا ساعت 00:12 به وقت گرینویچ با نرخ 4.3537 دلار در شاخص Investing.com در روز شنبه معامله شد که 21.19 درصد افزایش در روز داشت. این بیشترین سود یک روزه از 24 مه(3 خرداد 1400) است.
پس از شکستن منطقه مقاومت 34000 دلاری، بیت کوین شتاب بیشتری یافت و حتی تا سطوحی بالاتر از مقاومت 35000 دلاری افزایش یافت، اما این روند صعودی بیش از این ادامه پیدا نکرد.

اتریوم روند افزایشی خود را تا بالاتر از تراز 2300 دلار ادامه داد. اتر (ETH) حتی سطح 2350 دلار را شکست و بالاتر از میانگین متحرک ساعتی 100 قرار گرفت.