آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 5 مهر1400؛

افزایش 3 هزار دلاری بیت کوین در عرض چند ساعت

بر خلاف تعطیلات آخر هفته گذشته، روزهای پایانی این هفته برای BTC کسل کننده نبود. این ارز در حالی روز جمعه را به پایان رساند که در پی ترس، عدم اطمینان و تردید ایجاد شده توسط دولت چین، حدود 4000 هزار دلار از ارزش خود را از دست داده بود.

تصویر افزایش 3 هزار دلاری بیت کوین در عرض چند ساعت

به گزارش سایت خبری پرسون، بیت کوین روز شنبه را با هدف جبران بخشی از زیان های وارد شده طی کرد، اما گاوها آن را به 43000 دلار رساندند. با این حال، روز یکشنبه بار دیگر با افزایش نوسانات این ارز آغاز شد.

در این روز، بیت کوین چند هزار دلار کاهش یافت و برای دومین بار طی دو روز به زیر 41000 دلار رسید. هرچند، هنگامی که خرس ها برای هدایت قیمت به سمت تراز 40 هزار دلار آماده می شدند، وضعیت تغییر کرد. در عرض چند دقیقه، قیمت بیت کوین تقریباً 3000 دلار افزایش یافت و به 44000 دلار رسید. طی چند ساعت بعدی، این دارایی برای مدت کوتاهی از مرز 44000 دلار هم گذشت. در حال حاضر نیز با اندکی اصلاح درست زیر این سطح قرار دارد.

ارزش بازار بیت کوین به بیش از 800 میلیارد دلار رسیده است ، در حالی که چیرگی آن بر آلتکوین ها تا حدود 42 درصد کاهش یافته است.

جهش توکن های دیفای

اکثر آلتکوین های دارای ارزش بازار زیاد، اواخر هفته گذشته عملکرد BTC را تقلید کرده اند. اتریوم دیروز بار دیگر با افت شدید به زیر 2800 دلار رسید، اما افزایش 11 درصدی آن را به حدود 3100 دلار بازگرداند.

بایننس کوین (8%)، ریپل (6%)، سولانا (9%)، پولکادات (7%)، دوج کوین (4.5%)، اوالانچ (8.5%) و لونا (6%) امروز کاملاً به رنگ سبز دیده می شوند. جالب اینکه، کاردانو علی رغم مشارکت های متعدد جدیدی که پس از برگزاری اجلاس این پروژه در روزهای آخر هفته صورت گرفت، تنها 2.5 درصد در تایم فریم روزانه رشد کرده است.

در این میان، توکن های مرتبط با فضای امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) بیشترین افزایش قیمت را تجربه کرده اند. برای مثال، یونی سوآپ با افزایش 34 درصدی در یک روز در این مسیر پیشگام است. در نتیجه این تغییر، UNI به 25 دلار نزدیک شده است.

PancakeSwap (14%), Aave (16%), The Graph (14%), Compound (17%) و SushiSwap (30%) نیز پس از آن قرار دارند. این اتفاق را می توان به آخرین اقدامات سرکوب کننده چین نسبت داد، زیرا گزارش ها نشان می دهد که مردم محلی از زمان افزایش ممنوعیت های معاملات ارزهای رمزنگاری شده، بار دیگر به محصولات دیفای روی آورده اند.

در نهایت ، سرمایه بازار ارزهای رمزنگاری شده از پایین ترین سطح دیروز بیش از 150 میلیارد دلار افزایش یافته است ، اما هنوز زیر 2 تریلیون دلار قرار دارد.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آرسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

352377