تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ پنج شنبه 1 مهر

قیمت بیت کوین بالاتر از سطح 42000 دلار با تقاضای خوبی روبرو شد. به این ترتیب، BTC توانست یک مبنای حمایتی قوی در این منطقه تشکیل داده و روند افزایشی قابل توجهی را بالاتر از سطح 42500 دلار آغاز کند.

تصویر تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ پنج شنبه 1 مهر

به گزارش سایت خبری پرسون، در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD، بالای یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۴۲۵۰۰ دلار شاهد شکست قیمت بودیم. این جفت ارز از سطوح مقاومت ۴۳۰۰۰ و ۴۳۵۰۰ دلار گذشت و حتی سطح ۴۴۰۰۰ دلار را تست کرد.

با این حال، گاوها هنوز برای حفظ قدرت خود بالای تراز ۴۴۰۰۰ دلار تلاش می‌کنند. بیت کوین هنوز حدود ۴۴۰۰۰ دلار و زیر میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ معامله می‌شود. اولین مقاومت در روند صعودی این ارز، نزدیک به سطح ۴۴۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

شکست قاطعانه قیمت بالاتر از سطوح ۴۴۰۰۰ دلار و ۴۴۲۰۰ دلار می‌تواند یک صعود قدرتمند را به دنبال داشته باشد. مقاومت اصلی بعدی در این وضعیت، نزدیک منطقه ۴۵٬۰۰۰ دلاری می‌باشد و در صورت عبور از این سطح، قیمت می‌تواند تا مرز مقاومت ۴۷۰۰۰ دلاری افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۴۴۰۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، می‌تواند یک سقوط تازه را تجربه کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۴۳۰۰۰ دلار خواهد بود.

حمایت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۴۲۰۰۰ دلار می‌باشد. گفتنی است که سطح فیبوناچی اصلاحی ۵۰٪ حرکت صعودی اخیر کف نوسانی ۳۹۵۷۹ دلار به سقف قیمت در ۴۴۰۲۴ دلار نیز نزدیک منطقه ۴۲۰۰۰ دلار واقع است. شکست نزولی زیر تراز ۴۲۰۰۰ دلار می‌تواند سقوط قیمت حتی تا سطح ۴۰۰۰۰ دلار را در آینده نزدیک در پی داشته باشد.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم‌کم در منطقه صعودی شتاب می‌گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD اکنون بالای سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۴۳۰۰۰ و ۴۲۰۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۴۴۲۰۰ و ۴۵۰۰۰ دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: newsbtc

اشتراک گذاری:

351656