تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه 1 مهر

اتریوم موفق شد بالاتر از سطح ۲۶۵۰ دلار یک مبنای حمایتی تشکیل دهد و موج بهبود مستمری را از این ناحیه آغاز کند. به این ترتیب، اتر (ETH) با شکست منطقه مقاومت ۲۸۰۰ دلاری، به حرکت خود سرعت بخشید.

تصویر تحلیل تکنیکال اتریوم؛ پنج شنبه 1 مهر

به گزارش سایت خبری پرسون، در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD نیز بالاتر از یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۲۹۵۰ دلار شست قیمت رخ داد. این جفت ارز از سطح فیبوناچی اصلاحی ۷۶٫۴٪ حرکت نزولی ۳۱۰۵ دلار به ۲۶۵۱ دلار گذشت و در حال حاضر بالاتر از تراز ۳۰۰۰ دلار و نزدیک به میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ معامله می‌شود.

اولین مقاومت در روند صعودی اتر، نزدیک به سطح ۳۱۳۵ دلار واقع است. اولین مقاومت اصلی نیز نزدیک سطح ۳۲۰۰ دلار می‌باشد. این تراز قیمت در نزدیکی سطح فیبوناچی اکستنشن ۱٫۲۳۶ حرکت نزولی سقف نوسانی ۳۱۰۵ دلار به کف قیمت ۲۶۵۱ دلار قرار دارد.

بسته شدن قیمت بالاتر از مقاومت ۳۲۰۰ دلاری می‌تواند باعث افزایش بیشتر آن شود. در این حالت، اولین مقاومت نزدیک سطح ۳۴۰۰ دلار پیش روی گاوها قرار می‌گیرد که این نشان دهنده سطح فیبوناچی اکستنشن ۱٫۶۱۸ حرکت نزولی ۳۱۰۵ دلار به ۲۶۵۱ دلار است.

اگر اتریوم نتواند بالاتر از سطوح مقاومت ۳۱۳۵ و ۳۲۰۰ دلار به حرکت خود ادامه دهد، می‌تواند اصلاح نزولی دیگری را آغاز کند. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۳۰۵۰ دلار خواهد بود.

به نظر می‌رسد در حال حاضر حمایت اصلی بعدی نزدیک سطح ۳۰۰۰ دلار شکل می‌گیرد. شکست نزولی زیر منطقه حمایت ۳۰۰۰ دلاری می‌تواند قیمت را به سمت منطقه ۲۸۰۰ دلاری سوق دهد. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۶۵۰ دلار به کمک آتریوم خواهد آمد ولی در صورت از دست دادن این حمایت، قیمت اتر ممکن است در کوتاه مدت به سمت منطقه ۲۵۰۰ دلاری حرکت کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD کم‌کم در منطقه صعودی شتاب می‌گیرد.

RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.

حمایت اصلی: ۳۰۰۰ دلار

مقاومت اصلی: ۳۲۰۰ دلار

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: newsbtc

351654