آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 3 مهر؛

تلاش بیت کوین برای بازیابی

چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده برتر بازار در واقع بسیار خوب پیش رفت. پس از کاهش قیمت تا زیر تراز 40 هزار دلار، بیت کوین توانست بهبود یافته و چندین هزار دلار ارزش از دست رفته خود را بازیابد.

تصویر تلاش بیت کوین برای بازیابی

به گزارش سایت خبری پرسون، این روند بهبودی، دیروز با رسیدن به مرز 45000 دلار به اوج خود رسید. در این مرحله، هنگامی که گاوها خود را برای افزایش مجدد قیمت آماده می کردند، بانک مرکزی چین تصمیم گرفت سیاست خصمانه خود در برابر صنعت ارزهای رمزنگاری شده را به جهان یادآوری کند.

آخرین بیانیه این بانک که نسخه جدید از مواضع چند هفته گذشته آن بود، سازمان های مالی، شرکت های پرداخت و بسترهای اینترنتی را از تسهیل معاملات ارزهای رمزنگاری شده منع کرد.

همانند قبل، با انتشار این اخبار از چین، قیمت ها بلافاصله کاهش یافت. بیت کوین با بیش از 4000 دلار افت در یک ساعت به شدت سقوط کرد.

پس از پایین آمدن قیمت تا حدود 40600 دلار، گاوها دوباره به میدان بازگشتند. در ساعات بعد، قیمت BTC تقریباً 3000 دلار بهبود یافت و برای مدت کوتاهی از 43000 دلار عبور کرد. با این حال، تا کنون این دارایی مقداری اصلاح شده و در حال حاضر در حدود 42500 دلار ایستاده است.

اتر زیر 3 هزار دلار

کوین های جایگزین بیشتر از رهبر خود در جریان اصلاح دیروز آسیب دیدند. قیمت اتریوم از بالاترین سطح روزانه 3100 دلاری خود به کمترین سطح قیمت در حدود 2750 دلار رسید. با وجود بازپس گیری مقداری از این ارزش از دست رفته، دومین رمزارز بزرگ بازار هنوز بسیار پایین تر از مارک آرمانی 3000 دلاری قرار دارد.

در مقیاس 24 ساعته، اکثر آلتکوین ها به رنگ قرمز هستند. از آن جمله می توان به بایننس کوین (6-%)، ریپل (4-%)، سولانا (2.5-%)، پولکادات (6-%)، دوج کوین (5-%)، اوالانچ (4-%) و ترا (2.5-%) اشاره کرد.

کاردانو جزو معدود آلتکوین هایی است که امروز با 2 درصد افزایش جزئی روبرو شده است. در نتیجه این تغییر، ADA بالاتر از 2.3 دلار قرار گرفته است.

از بین آلتکوین های دارای ارزش بازار پایین، Celer Network با افزایش 27 درصدی به 0.16 دلار رسیده و چشمگیرترین عملکرد را از خود نشان داده است. در مقابل، Huobi Token (-24%), Filecoin (-13%), Curve DAO Token (-11%), NEAR Protocol (-11%), Bitcoin SV (-10%) و Dash (-10%) همگی ریزشی دو رقمی را شاهد بوده اند.

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده که در ابتدا حدود 200 میلیارد دلار کاهش یافته بود با اندکی بهبود اکنون به 1.9 تریلیون دلار رسیده است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

352008