آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 4 مهر1400؛

سقوط بیت کوین به زیر 41 هزار دلار

به جرات می توان گفت که بیت کوین طی چند روز گذشته اوقات خوشی را سپری نکرده است. این دارایی تا روز جمعه عملکرد خوبی داشت، ولی از آن زمان، ممنوعیت های تازه ابلاغ شده توسط دولت چین آن را به سمت پایین سوق داد. بیت کوین در عرض چند دقیقه از بالای 45000 دلار به زیر 41000 دلار سقوط کرد.

تصویر سقوط بیت کوین به زیر 41 هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، روز شنبه BTC توانست با اندکی بهبود، ارزش خود را به بالای ۴۳۰۰۰ دلار برساند. هرچند، این تلاش دوام زیادی نداشت زیرا تقریباً بلافاصله به زیر این سطح بازگشت.

تقریباً یک روز کامل، بیت کوین با قیمت ۴۲۰۰۰ دلار معامله شد تا این که خرس‌ها یک بار دیگر کنترل اوضاع را به دست گرفتند. این بار، ارز رمزنگاری شده اول بازار تا مرز ۴۰۸۰۰ دلار کاهش یافت. در حال حاضر، این ارز تاحدودی اصلاح شده و چند صد دلار بهبود یافته‌ است اما هنوز در حدود ۱٫۳ درصد کاهش در تایم فریم روزانه را نشان می‌دهد.

سرمایه بازار بیت کوین دوباره به زیر ۸۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته اما چیرگی آن بر آلتکوین‌ها به ۴۳ درصد نزدیک شده‌است.

دریای خون در بازار آلتکوین ها

در طول این چند روز، کوین‌های جایگزین وضعیتی به مراتب بدتر از رهبر خود را تجربه کردند. اتریوم از دیروز ۳ درصد دیگر از ارزش خود را از دست داده و پایین‌تر از ۲۸۰۰ دلار قرار گرفته‌است. کاردانو، تنها آلتکوین سبز رنگ دیروز، امروز با ۵ درصد کاهش به ۲٫۱۷ دلار رسید.

ریپل و دوج کوین ضررهای مشابهی را متحمل شده‌اند. بایننس کوین، سولانا، پولکادات، اوالانچ و ترا در یک روز ریزش بیشتری را شاهد بوده‌اند به طوری که قیمت BNB به ۳۲۵ دلار، SOL به ۱۲۶ دلار، DOT به حدود ۲۷ دلار، AVAX به ۶۳ دلار و LUNA به مرز ۳۴ دلار رسیده‌اند.

به غیر از Celer Network، که بار دیگر جهشی دو رقمی را تجربه کرده‌است، اکثر آلتکوین‌های دارای ارزش بازار کم تا متوسط امروز به رنگ قرمز ظاهر شده‌اند. از این گروه می‌توان به نمونه‌هایی مثل Huobi Token (-16%), Filecoin (-12%), Celo (-11%), Fantom (-11%), THORchain (-10%) و Arweave (-10%) اشاره کرد.

ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده نیز تقریباً ۱۰۰ میلیارد دلار در یک روز و ۲۰۰ میلیارد دلار از روز جمعه کاهش یافته و اکنون به ۱٫۸ تریلیون دلار رسیده‌است.

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با رسانه پرسون نمی‌باشد.

منبع: cryptopotato

352244