اخبار منتخب استان‌ها

گشت و گذاری در محله ای در پایین شهر بجنورد

برو داداش، کرونا کجاست؟!

هر چقدر از مرکز شهر و محلات مرفه نشین به سمت محله های حاشیه نشین نزدیک می شویم رعایت پروتکل های بهداشتی رنگ می بازند. در برخی از این نقاط استفاده از ماسک را برای مبارزه با کرونا اولویت نمی دانند.
به صورت مجازی و همزمان با دهه اول محرم در خراسان شمالی؛

«سفینة النجاة» توسط هنرمندان مسجدی نمایشنامه خوانی می شود

نخستین نمایشنامه خوانی مجازی در استان خراسان شمالی با عنوان « سفینة النجاة» به مناسبت ایام محرم و توسط هنرمندان کانون پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) گرمه انجام می شود.
مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه در رتبه نخست کشور در کنترل بیماری شاربن قرار گرفت و این مهم نیز با تلاش پرسنل این اداره کل حاصل شده است و جای قدردانی دارد.
گفت و گو با فعالان ادبی خراسان شمالی

قافیه های کرونایی شعر

6 ماهی می شود که فضای مجازی جایگزین محافل ادبی شده است و شاعران در فضای مجازی به تبادل و تعامل با یکدیگر دست زده اند و دلخوش هستند به این که در این بستر سروده های خود را با یکدیگر به اشتراک می گذارند.
باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه؛

‍ آیا‌عقاب زاگرس از کرمانشاه کوچ میکند؟

یادداشت- ظاهرا حکایت تلخ و غم انگیز ‌و مصیبت بار فوتبال کرمانشاه تمامی نداشته و هر لحظه بر تلخی این حکایت افزوده میشود
گزارشی از جلسه شورای شهر بجنورد؛

شهربازی سرمایه گذاران را به بازی نگرفت

رأی منفی شورای شهر بجنورد به پروژه سرمایه گذاری در شهربازی از مهم ترین موضوعات اولین جلسه هیئت رئیسه در سال آخر دوره پنجم شورای اسلامی شهر بود؛ جلسه ای که «زارعی» شهردار بجنورد مهمان آن بود تا به سوالات احتمالی اعضا در خصوص سرمایه گذاری پاسخ دهد.
آمار مبتلایان در 24 ساعت گذشته در استان؛

قاتل زنجیره ای جان 6 کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از جان باختن 6 هم استانی مبتلا به کووید 19 خبر داد.
انتخابات سال آخر دوره پنجم شورای شهر بجنورد برگزار شد

تغییر در صندلی های شورا

روز گذشته شورای اسلامی شهر بجنورد پوست اندازی کرد و با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه و روسای کمیسیون اسلامی شهر بجنورد صندلی های سال آخر دور پنجم پارلمان شهری بجنورد جا به جا شد.
همزمان با هفته دولت در کرمانشاه برگزار شد؛

میثاقی دوباره با آرمان های امام و شهدا

در آغاز هفته دولت، استاندار و مدیران دستگاه های اداری استان کرمانشاه با حضور در گلزار مطهر شهدا، با آرمان های بلند امام و شهدا تجدید میثاق کردند.
شاید برگزاری چندین مسابقه جهانی کشتی و میزبانی های کشوری برگی از کارنامه پر بار ورزش استان باشد اما روزهای کرونایی و مربیانی که بسیاری از آن ها بدون بیمه بیکاری ماه هاست با سیلی صورت خود را سرخ می کنند و برای امرار معاش دچار مشکل شده اند، فرصتی است تا مسئولان استانی در این روزها دِین خود را به ورزش ادا کنند.
همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید؛

بازار لوازم التحریر در رکود به سر می برد

رئیس اتحادیه لوازم التحریر همدان با بیان اینکه بازار فروش لوازم التحریر در رکود است، گفت: همزمان با بازگشایی مدارس خرید لوازم مورد نیاز دانش آموزان برای سالتحصیلی جدید هنوز آغاز نشده است.
معاون استاندار کرمانشاه یکی از اهداف اصلی دولت را جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی دانست و افزود: در تسهیل امور نظام استعلامات پنجره واحد سرمایه گذاری راه اندازی شد که اقدام بسیار خوبی بود.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان خبر داد:

افتتاح چهار طرح آبخیزداری با اعتبار 33 میلیارد ریال در همدان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از افتتاح چهار طرح آبخیزداری با اعتبار 33 میلیارد ریال در همدان خبر داد و گفت: 33 میلیارد و 700 میلیون ریال برای این طرح ها از اعتبارات ملی هزینه شده است.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی با پیش بینی بارش باران و سیلابی شدن مسیل ها در منطقه هشدار داد.
آمار مبتلایان در 24 ساعت گذشته در استان؛

موج سواری کرونا 1 نفر دیگر را به کام مرگ کشاند

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: طی شبانه روز گذشته ۱ نفر از هم استانی ها با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه جان خود را از دست داده اند و جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون ۵۰۶ نفر می باشد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خبر داد:

آغاز به کار کلینیک ناصرین در همدان

​معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان از آغاز به کار کلینیک ناصرین در همدان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه صفر راه اندازی این کلینیک برای نخستین بار بستری برای کمک به جوانان بزهکار ۱۸ تا ۳۵ سال است.
رییس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: تعداد ۱۱۰ بازرس بهداشت محیط و حرفه ایی طی ۴ روز از تاریخ ۲۹ مرداد تا اول شهریور ماه کار نظارت بر حوزه های این آزمون سراسری را بر عهده داشتند.
استاندار کرمانشاه پروژه های در دست اقدام حوزه عمرانی برای هفته دولت را ۱۷ پروژه کلنگ‌زنی و ۶۵۸ پروژه با سرمایه ۱۶۷۱ میلیارد تومان قابل بهره برداری عنوان کرد و ادامه داد: مجموع پروژه های کلنگ زنی و در دست اقدام استان در هفته دولت ۸۱۰ پروژه با سرمایه بالغ بر ۳۹۷۱ میلیارد تومان است.