رئیس پلیس راه اردبیل:

کاهش ۵۴ درصدی ترددها در اردبیل

رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: در یک هفته اخیر و با اجرای طرح ممنوعیت ترددها در جاده‌های استان اردبیل، کاهش ۵۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی این استان به ثبت رسیده است.
تصویر کاهش ۵۴ درصدی ترددها در اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسوناز اردبیل، سید محمد صفوی رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار کرد: با تصمیم ستاد کرونا از ۲۴ مردادماه طرح ممنوعیت تردد در جاده‌های استان به ویژه مبادی ورودی در حال انجام است تا از مسافرت‌ها و ورود گردشگران جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: این طرح تا پنجم شهریورماه ادامه دارد و همکاران ما در مبادی ورودی استان اجازه ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی را به سایر استان‌ها نمی‌دهند تا شرایط سخت کرونایی به نوعی مهار شود.

رئیس پلیس راه استان گفت: به غیر از موارد اضطراری، تردد پزشکان و ارائه‌کنندگان خدمات سایر ترددها در جاده‌های استان به حداقل رسیده و همچنان روند کاهشی را در این بخش شاهد هستیم.

صفوی افزود: به هیچ وجه همکاران ما در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان از ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی کوتاه نیامدند و چنانچه خودروهای با پلاک غیربومی در سطح شهرها تردد می‌کنند، به خاطر ماندگاری برخی از مسافران و گردشگران از هفته‌های گذشته است که قطعاً با جریمه یک میلیون تومانی روبه‌رو خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بعد از پنجم شهریورماه در مورد ادامه ممنوعیت و یا آزادسازی ترددهای جاده‌ای در ستاد کرونا تصمیم‌گیری و نتیجه ابلاغ خواهد شد و ما بر اساس ابلاغیه جدید ستاد کرونا برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها را انجام خواهیم داد.

صفوی اضافه کرد: در شش مبادی ورودی استان پلیس راه به جد ممانعت تردد را اعمال کرده و به هیچ وجه به خودروهای با پلاک غیربومی و به قصد گردشگری و مسافری اجازه تردد ندادند و ادامه این روند به کاهش سفرها و خلوت شدن جاده‌های استان کمک کرده است.

منبع: مهر

334169