اخبار منتخب استان‌ها

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه سلامتی دانش آموزان برای خانواده بسیار مهم است، تاکید کرد: بایستی به مردم اطمینان دهیم که محیط آموزشی سالم و بهداشتی است و مشکلی سلامت فرزندانشان را تهدید نمی‌کند.
خواب برای سلامت بدن و عملکرد موثر سیستم ایمنی بدن بسیار مهم است.  همچنین یک عامل اصلی براى بهبود وضعیت سلامت عاطفی و بهداشت روانی است که به افراد کمک می کند استرس، افسردگی و اضطراب را کاهش دهند.

آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه؛

قاتل زنجیره ای جان 3 قربانی دیگر را گرفت/ تاکنون۵۳٠ نفر جان باخته اند


رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون در استان ۱۱٠۳۱ نفر بستری و ۱٠۲۹۹ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص آموزش در مناطق روستایی گفت: در این مناطق دانش آموزان در بعضی موارد پنج الی ۱۰ نفرند،  حتی برای یک دانش آموز معلم و کلاس در نظر گرفته شده است.

سرپرست جهاد کشاورزی ارسنجان گفت : در راستای برنامه های آموزشی و ترویجی با هدف انتقال یافته های تحقیقاتی به کشاورزان وتغییرواصلاح الگوی کشت ،عوامل سازنده برنامه سلام کشاورز ،خبرگزاری صداوسیما وکارشناسان رسانه ای مدیریت ترویج استان در شهرستان ارسنجان حضور یافتند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: در دوران قاجار معین‌الرعایا اقدام به ساخت تکیه‌ای در محلۀ آبشوران کرمانشاه کرد و این تکیه در سال ۱۲۸۲ خورشیدی به بهره‌برداری رسید.

استاندار کرمانشاه گفت: بخش خصوصی برای ساخت نیروگاه برق در کرمانشاه تمایل بالایی دارند و بخش خصوصی برای این کار نیازمند تسهیلات است و ما از رئیس جمهوری انتظار حمایت از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران را داریم.
به صورت ویدئو کنفرانس در دالاهو ؛

2 واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی در دالاهو افتتاح شد

امروز واحد دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو در استان کرمانشاه به ظرفیت 310 مگاوات، به صورت ویدئو کنفرانس با دستور  دکتر روحانی رئیس جمهور و با حضور استاندار کرمانشاه و معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی، افتتاح شد.
یادداشت/ شاید بیش از ده سال است که موضوع فساد در فوتبال ایران به طور جدی مطرح شده و رسانه ها به شیوه های مختلف به افشا زوایای گسترده این فساد خانمان برانداز فوتبال ایران پرداخته اند.

به مناسبت هفته دولت و با حضور فرماندار شهرستان شیراز، کلنگ احداث پروژه هنرستان دخترانه ۱۸ کلاسه خیر ساز "حاجیه خانم مسعودی" و همچنین سالن چند منظوره ورزشی دبیرستان طباطبایی در ناحیه یک آموزش و پرورش شیراز به زمین زده شد.
معاون بازرسی سازمان صمت فارس خبر داد:

ماسک های تاریخ مصرف گذشته از بازار شیراز جمع می شود

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت فارس با اظهار تاسف از بازیچه قرار دادن سلامت مردم توسط افراد سودجو، از توزیع و فروش ماسکهای تاریخ مصرف گذشته خارجی در بازار خبر داد.
آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

تاخت و تاز و دوباره کرونا جان 4 هم استانی دیگر را گرفت

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته چهار نفر از هم استانی ها  در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و  مجموع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون در استان کرمانشاه  ۵۲۷ نفر رسید.

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز اعلام کرد:

اضافه شدن سه رام دیگر به خط یک متروی شیراز تا پایان امسال

معاون بهره برداری سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: اکنون ۱۳ رام قطار در خط یک مترو شیراز فعال است که تا پایان امسال سه رام دیگر به مجموع واگن‌های متروی شیراز اضافه خواهد شد.
بررسی بزرگ ترین سرمایه گذاری شهری بجنورد به کمیسیون ها ارجاع داده شد؛

شور ناموفق شورا

سرمایه گذار: عده ای گفته بودند هیچ پروژه سرمایه گذاری در خراسان شمالی به نتیجه نرسیده است و پای شما را می شکنند


​ بعضی ها کارشان همین است؛ گیس های شان را بلند می کنند و تبلیغ آن را برای فروش در سایت می گذارند و برخی نیز به آرایشگاه هایی مراجعه می کنند تا موهای شان را از آن ها بخرند. کافی است به سایت های اینترنتی یا شبکه های مجازی مراجعه کنی و به دنبال موی طبیعی بگردی، با انواع تبلیغات آن مواجه می شوی که  البته قیمت ها بسته به نوع مو و کیفیت آن متفاوت و در بیشتر موارد نیز بالاست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مطرح کرد؛

اهمیت آموزش بهداشتی کوید ۱۹ در تامین سلامت خانواده ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در یکصد و پنجاه و چهارمین نشست ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید ۱۹، بر اهمیت آموزش اصول بهداشتی به فرزندان با تلاش والدین برای تامین سلامت خانواده ها و پیشگیری از گسترش چرخه های انتقال ویروس کرونا تاکید کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همگام با دولت در راستای کمک به کسب و کارهای آسیب‌دیده ورود کرد و در این زمینه نیز 1027 پرونده با 1649 نفر اشتغال در استان ثبت‌نام کردند که همه آنها به بانک معرفی شدند و تاکنون 54.41 میلیارد ریال به مشمولین پرداخت شده است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب خبر داد:

باز پس گیری 22 هکتار از اراضی ملی شهرستان داراب

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان داراب گفت : با دستور دادستان شهرستان داراب 22هکتار از اراضی ملی بخش فورگ این شهرستان از دست متصرفان آزاد و به بیت المال بازگردانده شد.