دو دستگی در شورای کردکوی باعث ناامیدی و دلسردی مردم می‌شود

یادداشت/ این روزها انتخاب شهردار برای شهرمان در حال انجام است و با توجه به اتفاقاتی که رخ داده نکاتی در رابطه با این تصمیم گیری لازم به ذکر است.
تصویر دو دستگی در شورای کردکوی باعث ناامیدی و دلسردی مردم می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سید جواد حسینی شهروند اهل کردکوی در یادداشتی نوشت: شهر کردکوی با نزدیک پنجاه هزار نفر جمعیت دربرگیرنده جوانان و مدیران توانمندی در سطح استان و حتی کشور است اما بعضی از جریانات با توجه به تعلقات سیاسی و منافع جریانات خاص با نگاه به بیرون به معرفی اشخاصی غیربومی که حتی در زادگاه خود موفق به اخذ جایگاهی نشده اند و دارای اقبالی نیستند درصدد هدیه کردن مدیریت شهر خود به این گونه افراد هستند تا در کنار آنها به منافع و مطامع جمعی خود دست یابند.

این تفکر در حالی رخ می دهد که شهر کردکوی با تجربه این گونه مدیران درجه چندم درگذشته نشان داده که این گونه مدیران نه تنها باعث شکوفایی شهر نمی شود بلکه فقط به دنبال حفظ جایگاه خود از منافع شهر هزینه میکنند و باعث خسران بیشتر می شوند .

به نظر حقیر اگر قرار به ورود فردی به عنوان شهردار غیر بومی باشد حداقل فردی با سوابق درخشان و سطح بالای مدیریت باشد تا باعث پیشرفت و آبادانی شهرمان شود نه اینکه به دنبال رزومه و حقوق شهرداری باشد و این جایگاه را پله ای برای خود قرار دهد .

تذکری هم برای دوستان عزیز شورای شهر کردکوی که همه جوان ، پویا و در ابتدای راه مدیریت هستند.

دوستان عزیز این جایگاه به مدت چهار سال در اختیار شماست . بعد از آن در میان مردم و با قضاوت آنها باید زندگی کرد.

روزی که وارد شورا شدید باید قوانین آن را بپذیرید. در شورا تصمیم گیری ها با رأی اکثریت صورت می پذیرد اگر تصمیمی خلاف نظر تعدادی از دوستان باشد باید به تصمیم جمع تمکین کرده و برای اجرای آن در کنار هم و با تمام وجود تلاش کنید .

اما متأسفانه اخباری مبنی به دو دستگی در شورا به گوش می رسد که باعث ناامیدی و دلسردی جامعه میشود. چرا ما از گذشته ها درس نمی گیریم و منافع جمع را فدای منافع شخصی می‌کنیم .
بیایید در کنار هم و دوشادوش برای پیشرفت و آبادانی شهر و کشورمان تلاش کنیم .
به امید سرافرازی و درخشش شهرمان کردکوی

منبع: البرز گلستان

334108