مرگ 2 جوان در رفسنجان به علت خواب‌آلودگی هنگام رانندگی

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان از مرگ 2 جوان در نتیجه برخورد خودرو سمند با تریلی خبر داد.
تصویر مرگ 2 جوان در رفسنجان به علت خواب‌آلودگی هنگام رانندگی

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمان، محمدرضا حسینی زینلی مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان در گفت وگو با خبرنگاران در حالی محل وقوع این حادثه را جاده انار- رفسنجان اعلام کرد که مسئولان پلیس راه علت را خواب آلودگی راننده سمند اعلام کردند.

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان در این زمینه توضیح داد: حدود ساعت ۵:۱۴ صبح امروز برخورد سواری سمند و تریلر در کیلومتر ۱۰ محور انار_رفسنجان محدوده دوراهی امین شهر اتفاق افتاد که با دریافت گزارش مردمی عملیات امداد آغاز شد.

وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس انار به همراه عوامل هلال احمر، آتش نشانی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

زینلی گفت: عملیات احیا برای نجات آسیب دیدگان حادثه بی نتیجه ماند و ۲ سرنشین جوان خودرو سمند در این حادثه فوت کردند.

رئیس پلیس راه انار هم در گفت و گو با ایرنا خواب آلودگی راننده سمند و بی‌ توجهی به جلو را عامل برخورد و بروز این حادثه اعلام و بیان کرد: خودرو سمند از جلو به عقب تریلی برخورد کرده بود و شدّت تصادف به حدی بود که منجر به فوت شد.

سرگرد وحید پورموسی بیان کرد: رانندگان طبق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کامل به جلو داشته باشند و رعایت فاصله طولی با خودروهای دیگر را رعاییت کنند.

وی توصیه کرد: رانندگانی که مسافت طولانی را طی می کنند حتماً هر ۲ ساعت به میزان ۱۵ دقیقه خودرو را متوقف و استراحت کنند تا خواب آلودگی منجر به حوادث دلخراش پیش نیاید.

رفسنجان در فاصله ۱۰۰ و شهرستان انار در ۲۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارند.

منبع: ایرنا

334049