اخبار منتخب استان‌ها

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

الزام واحد‌های صنفی جهت ثبت در سامانه سلامت

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: واحد‌های صنفی و صنعتی ملزم به ثبت در سامانه سلامت هستند.
سراب گیان از عجایب زیبای خلقت با چشمه های جوشان، پر آب و زلال در ۲۱ کیلومتری جنوب غربی نهاوند در پای کوه های گرو از سلسله جبال زاگرس در امتداد دره ای به نام «درون» که دو کوه بزبی و گوچال آنرا احاطه کرده اند واقع شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان عنوان کرد:

حکم جلب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان صادر شد

دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان بهارستان گفت: به دلیل بی اعتنایی به اجرای پروتکل های بهداشتی با شکایت مدیر شبکه بهداشت بهارستان، صبح امروز حکم جلب رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان از سوی دادسرا صادر شد.
یادداشت/ اعتماد یکی از محورهای اساسی رابطه سالم در جامعه خصوصا جامعه دینی محسوب می‌شود. اخلاقی نیکو و پسندیده که در نتیجه رفتارهای سالم و عاری از نیرنگ بین دو نفر شکل می‌گیرد و آنقدر حائز اهمیت بوده و هست که در گذشته‌های نه چندان دور، بنای آن بر روی یک تار سبیل هم استحکام داشت.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد:

آزادسازی سوسنگرد در سایه نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر آزادسازی سوسنگرد در سایه نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب، گفت: در کنار نقش پنهان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جنگ، حضور معظم له در جبهه‌های نبرد وضعیت جنگ تحمیلی را تغییر داده بود.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان:

راه اندازی توریسم کشاورزی در کرمانشاه

صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: به منظور توسعه صنعت گردشگری قرار است با استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی طرح «توریسم کشاورزی» در استان کرمانشاه راه اندازی شود.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان از ترخیص و بارگیری محموله ۶ هزار و پانصد تنی برنج در بندر شهید رجایی بندرعباس با اقدام به موقع دستگاه قضایی خبر داد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خبر داد:

شناسایی 353 مورد جدید ابتلا به کرونا در کردستان

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به فوت 5 بیمار کرونایی در طول 24 ساعت گذشته در سطح این استان گفت: 353 مورد جدید بیمار کرونایی در سطح استان کردستان شناسایی گردید.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: با احتساب 24 مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 1099 نفر رسید.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود خبر داد:

کشف ۴.۵ تن مرغ فاقد مجوز در میاندورود

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از توقیف کامیونت حامل ۴ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم مرغ فاقد مجوز بهداشتی به ارزش ۸۱۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
مدیر امور برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت:

رنج کشاورزان از هزینه‌های سرسام‌آور تولید برنج

مدیر امور برنامه‌ریزی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: هزینه‌های سرسام‌آور تولید برنج رنج تولید این محصول را دو چندان می‌کند.
در راستای اجرای سومین مرحله از رزمایش همدلی و کمک مومنانه، کارکنان شهرداری صالحیه با تخصیص مبلغ 340 میلیون تومان مبلغ حمایتی از محل حقوق آذرماه خود نسبت به دستگیری از همنوعان نیازمند اقدام کردند.
گرانی مسکن گلستان بررسی می شود؛

ورود دستگاه قضایی گلستان به موضوع گرانی مسکن

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان با موضوع بررسی علل افزایش قیمت مسکن و با هدف بررسی راهکارهای کنترل قیمت مسکن، امروز در دادگستری کل استان تشکیل شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان درباره طرح استیضاح وزیر کشور تاکید کرد: مطالبه ‌گری خود را از وزیر کشور و دولت تا زمان عذرخواهی رسمی دولت از مردم استان کرمان، ادامه خواهیم داد و قطعا استیضاح وزیر کشور در دستور کار مجمع نمایندگان استان خواهد بود.
معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:

افزایش تامین نهاده‌های دامی در استان/ مرغ ارزان می‌شود

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد تامین نهاده‌های دامی از 35 درصد ماه گذشته به 60 درصد گفت: وضعیت توزیع مرغ در استان خوب است و قیمت آن به زودی کاهش می‌یابد اما نباید اجازه داد هیچ مرغی از استان خارج شود.