اخبار منتخب استان‌ها

نیمه‌تمام؛ واژه‌ای برای پروژه‌های ماندگار؛

پروژه‌های ورزشی خرم‌دره خاک جانمایی غلط را می‌خورد

فرماندار خرم‌دره گفت: یکی از پروژه‌های ورزشی خرم‌دره، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری است که به علت جانمایی غلط در کنار کارخانه سیلیس‌آرا، سالیان‌ متمادی است که خاک می‌خورد.
محدودیت های کرونایی جواب داد؛

آمار تلفات در ۴۳ شهرستان کاهش یافت

بررسی ها و آمارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نشان می دهد محدودیت هایی که در ۴۳ شهرستان بحرانی ناشی از شیوع کرونا از پنجم آبان ماه اعمال شده بود، موثر بوده و اکنون روند بستری مبتلایان به کرونا در این شهرستان‌ها نزولی شده است.

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس گفت:

تولید گاز در سکوی فاز ۱۶ پارس جنوبی از سرگرفته شد

مدیر تولید و عملیات شرکت نفت و گاز پارس گفت: سکوی گازی فاز ۱۶ پارس جنوبی، پس از بازسازی بخش آسیب ‌دیده خط لوله دریایی این فاز با ظرفیت ۵۰۰ میلیون فوت‌ مکعب دوباره عملیاتی شد.
معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان:

اولین رویداد شتاب میناکاری در اصفهان برگزار شد

معاون علمی دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان، گفت: اولین رویداد شتاب میناکاری در اصفهان به منظور حمایت از صنعت میناکاری برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان:

در عرصه بازاریابی صنایع دستی خوب عمل نکرده ایم

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی اصفهان با اشاره به اینکه در عرصه بازاریابی صنایع دستی خوب عمل نکرده ایم، اضافه کرد: در حوزه صادرات و بازاریابی تا چه اندازه توانستیم از فضای مجازی کمک بگیریم.
یک کارآفرین در حوزه سنگ‌ با اشاره به اینکه باید قدمی برای معضل بیکاری برداشته شود زیرا بیکاری مادر تمام مشکلات است، گفت: تصمیم ما بر آن بوده که در تمامی نقاط کارمان، از کارگران بومی همان منطقه استفاده شود.
امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: امروز بسیجیان در پیشانی جنگ نرم قرار دارند و باید با سلاح بصیرت سیاسی و روحیه انقلابی در برابر این توطئه های گوناگون دشمنان با درایت و هوش بایستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: گایدلاین با همکاری گروه های مختلف هیات علمی، با در نظر گرفتن مسایل خاص منطقه و تاکید بر رعایت مفاد گایدلاین های جهانی و کشوری در خصوص تجویز داروهای گوناگون برای مبارزه با کووید۱۹ تهیه شده و به زودی جهت اجرا به تمامی بیمارستان ها ابلاغ می شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد:

یزد، قلک مدیران بانک های خصوصی پایتخت

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه استان یزد قلک مدیران بانکهای خصوصی پایتخت شده است، اظهار داشت: بانک های خصوصی حاضر در شش ماهه اول سال جاری کمتر از ده درصد، از سرمایه های جذب شده را به عنوان تسهیلات به یزدی ها پرداخت کردند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان:

خانه ورشو در بروجرد ساخته می شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از ایجاد خانه ورشو در بروجرد خبر داد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد:

بزودی ساخت پروژه مسکونی 837 واحدی شهرداری یزد کلید می خورد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد از اجرای پروژه مسکونی 837 واحدی با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به ارزش هزار و 300 میلیارد تومان خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

نجات 2 فرد گمشده درمناطق کوهستانی شیرکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات 2 فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیرکوه توسط تیم های کوهستان هلال احمر تفت و واکنش سریع استان خبر داد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تاکید کرد:

حضور ایثارگرانه آتش نشانان شیرازی در حادثه واژگونی تانکر ۳۰هزار لیتری

واژگونی خطرناک یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل میعانات گازی در گردنه باجگاه، با تلاش و ایثارگری ۷ ساعته آتش نشانان شیرازی امدادرسانی شد.