اخبار منتخب استان‌ها

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان خبر داد:

۷ سارق قطعات داخل خودرو در کرمان دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۷ سارق و کشف ۳۷ فقره سرقت در اجرای طرح ۷۲ ساعته مقابله با سرقت قطعات و محتویات خودرو در کرمان خبر داد.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان با بیان اینکه هنوز برای تعطیلی صنف میوه و تره بار ابلاغیه جدیدی صادر نشده است گفت: طبق ابلاغیه های قبلی ستاد مقابله با کرونا این صنف باید مایحتاج ضروری مردم را تامین کند.
مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان مطرح کرد:

فرقه «شیرازی ها» و تلاش برای نهادینه ساختن اسلام آمریکایی و انگلیسی

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: فرقه «شیرازی ها» برای نهادینه ساختن اسلام آمریکایی و انگلیسی در بین مسلمین در حال تلاش هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد:

افزایش دو برابری بیماران کرونایی در کاشان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش دو برابر بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد و افزود: به همین منظور دو مرکز غربالگری افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

اصفهان با شیب رو به افزایش کرونا مواجه است

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان گفت: اصفهان همواره با یک شیب رو به افزایش کرونا مواجه بوده است و به همین علت با خستگی مفرط کادر درمانی مواجهیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه چگونه حمایت معیشتی در غائله بنزینی اعانه نبود اما حمایت از کالاهای اساسی در مجلس یازدهم اعانه است، گفت: مجلس یازدهم ترجیح می‌دهد به جای افتادن در دام دوگانگی‌سازی‌های بیهوده آغوش خود را برای لوایح اصلاح ساختاری اقتصادی کشور باز کند.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، گفت: آمریکا در جهان بین‌الملل و اقتصادی در حال افول بوده و دیگر آمریکا یک قدرت کامل نیست و در کنار دیگر قدرت‌های اقتصادی جهان قرار می‌گیرد.
ورود پرندگان به مازندران؛

قو‌ها امسال زودتر به مازندران آمدند

رئیس اداره حیات وحش اداره کل محیط زیست مازندران گفت: حدود ۳۰ بال قوی فریادکش برای زمستان گذرانی وارد تالاب سرخرود در فریدونکنار شدند.