اخبار منتخب استان‌ها

امام جمعه یزد در دیدار با فرماندهان دوران دفاع مقدس؛

دلسوزان انقلاب به میدان بیایند/ اجازه منحرف کردن مسیر انقلاب را به دشمنان ندهید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمنان در صدد منحرف کردن انقلاب هستند، گفت: دلسوزان انقلاب باید به میدان بیایند و اجازه ندهند این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است، از مسیر درست خود منحرف شود.
درخشش خیره کننده کارگردان کردستانی در جشنواره فجر؛

4 جایزه برای یک فیلم

کارگردان کردستانی فیلم «زالاوا» در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با کسب چندین جایزه مختلف برای این استان افتخارآفرینی کند.

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام اینکه روند افزایشی دما طی سه روز آینده ادامه می یابد افزود: احتمال سقوط بهمن در محورهای کوهستانی استان مانند جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: طبق آمارهای موجود بیش از 70  درصد از دانش آموزان ابتدایی کردستان با بازگشایی مجدد مدارس در اول بهمن ماه امسال به صورت حضوری در کلاس های درس حضور پیدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در گفت وگو با پرسون؛

مسئولان تمام همت خود را برای کاهش مشکلات معیشتی مردم به کار بندند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خصوص وظیفه مسئولان در قبال مردم اظهار داشت: مسئولان باید قدردان چنین مردمی باشند و تمام همت خود را برای خدمت به آنان و کاهش مشکلات به ویژه در زمینه معیشتی به کار بندند.
سی و نهمین جشنواره فجر اصفهان چگونه بود؟

فیلم هایی با درون­مایه نا امیدی

کارشناس ارشد سینما و بازیگر جوان اصفهان گفت: مضامینی مثل خودکشی یا چشم‌داشت به ناموس دیگری و خیانت که هرسال به آن اشاره ‌شده است امسال هم متاسفانه بیشتر به این مسائل پرداخته‌شده، فیلم‌ها همچنان در جریان امپریالیسم فرهنگی است که از نیمه دوم دهه هفتاد و سالهای اول دهه هشتاد شروع‌شده و تا به امروز هم گریبان ما را گرفته است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور در جمع مردم یزد:

خدمت صادقانه؛ پیام حضور مردم در جشن انقلاب برای مسئولان نظام است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در یزد گفت: پیام مردم یزد برای مسئولین نظام ادامه خدمت عاشقانه و مخلصانه به مانند شیوه ای که در قوه قضائییه شروع شده است که انشالله خداوند انها را یاری کند تا بتوانند ریشه فساد را در کشور بخشکانند.
وزیر ارشاد دولت دهم گفت: ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با شعار خودباوری و اعتماد و اتکا به نفس در برابر ابرقدرتهای جهانی قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه شهرستان میبد در گفت وگو با پرسون:

اهدای 5۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند میبدی تا پایان سال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد از اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال این تعداد به ۵۰۰ جهیزیه خواهد رسید.